Miehen vaate ei sovi naiselle.
Ellei halu näyttää rekkalesbolta.
Oletkohan ihan varma?
Miehen vaate ei sovi naiselle.
Miulki pikkasen.Mullon tylsää
Mulla oli joskus päällä yhen kaverin exän kauluspaita ja (omat) pikkuhousut..se oli aika kivan näkönen yhistelmä ''yövaatteena''Miehen vaate ei sovi naiselle.
Mä en voi käyttää miesten vaatteita. Tai jos siitä tuunaa sopivan naiselle.Oletkohan ihan varma?
Ei oo eestylsyys on normaali olotila.
Ei ole. Se ei ole kivaa.tylsyys on normaali olotila.
Ok.Ei oo ees HK blööta
Menettelee yövaatteena. Jos ei ole muuta.Mulla oli joskus päällä yhen kaverin exän kauluspaita ja (omat) pikkuhousut..se oli aika kivan näkönen yhistelmä ''yövaatteena''
en mä niin väittänykkään.Ei ole. Se ei ole kivaa.
*huokaus*en mä niin väittänykkään.
Älä välitä, mä olen sun kanssas tässä nytkyllä samaa mieltä kun kyll se munkin mielestä niin tarkotti *sopottaa softyn korvaan**huokaus*
alkavat kohta tulla tutustumiskäynnille..omat pyyhkeet ja pesuvehkeet kainalossa pikku vihjeenäJa savu kiemurtaa iloisesti ulos piipusta.
Alkaakohan naapureita vituttaa kun meillä on sauna joka ilta?
alkavat kohta tulla tutustumiskäynnille..omat pyyhkeet ja pesuvehkeet kainalossa pikku vihjeenä
Mulla on tapana viikonloppuisin aamulla pistää sauna lämpenemään, taapertaa skutsissa reipas lenkki, hypätä järveen ja mennä saunaan. Usein sauna on lämpimänä koko päivän ja siellä tulee käytyä moneen kertaanJa savu kiemurtaa iloisesti ulos piipusta.
Alkaakohan naapureita vituttaa kun meillä on sauna joka ilta?
Ok.mä olen tässä nytkyllä kun niin nytkyttää *nytkyttää niin nytkyllä tavalla*
Nääh, ei oo sun ongelmas..nauti nainen siitä että sulla on tollanen ikioma paikka..antaa kateellisten olla partseillaan nauttimassa saunatuoksuistaNiinku en mä muutoin edes miettisi, vaan kun tossa ihan nurkalla on kerrostalo ja parvekkeita tänne päin. Kiva sit jos on ripustanut pyykit partsille ja roosa-täti taas kerran pistää saunan päälle...
Ottaako nöpönenä kahvia?Älä välitä, mä olen sun kanssas tässä nytkyllä samaa mieltä kun kyll se munkin mielestä niin tarkotti *sopottaa softyn korvaan*
Mitä parhain pikkarikänniasu.Mulla oli joskus päällä yhen kaverin exän kauluspaita ja (omat) pikkuhousut..se oli aika kivan näkönen yhistelmä ''yövaatteena''