vierailija
Miten ne voi sekoittaa?Ettet sekota vakoilukameraa ja yksityisviestejä?
Kirjoitatteko molempiin?
Miten ne voi sekoittaa?Ettet sekota vakoilukameraa ja yksityisviestejä?
Ranch dippi on parastaAmerican- ja valkosipulidippi
EnPursikessu tässä kertoo:
https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/opetusviraston-petosepaily-entisen-tietohallintopomon-selitys-tyontekijoille-tulematta-jaaneista-laitteista-laiva-upposi-afrikassa/6350686
Etkö ole tuota muka kuullut vielä?
Kuka on hän? Kuinka monelle nuo tekniset laitteet on jaettu?No en tietenkään, en mä niin seniili vielä ole. Vakoilukamerassa näkyvät vehkeet on asia erikseen...
Hyvä, mulla on seinäkello, munakelloa ei ole.On joo, mutta kyllähän tuon ajan näkee keittiön seinäkellostakin
Ranch dippi on parasta
Miten se voi olla mahdollista? Et katso uutisia ollenkaan?
EnMiten se voi olla mahdollista? Et katso uutisia ollenkaan?
https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/opetusviraston-korruptiotutkinta-jatkuu-poliisi-tehnyt-uusia-kotietsintoja-ja-kiinniottoja/6415948Miten ne voi sekoittaa?
Kirjoitatteko molempiin?
Etkä ole mikään sotilaskaan, vaan esität sellaista? Eikö heidän tarvitse tietää, mitä maassa tapahtuu?
Kaikissa mikroissa ei ole kelloa.Seinäkello tai mikron kello riittää kananmunien ajan tarkistamiseen.
Halutessaan voi laittaa vaikka luurin hälyttään jos ei muista kellosta katsoa.
En ole koskaan edes maistanut niitä. Mut migreeni tulee sipseistä, joissa on glutamaatteja, hydrolysaatteja ja pansuolaa.mä en oo oikein ikinä innostunut noista valmiista dippikastikkeista.
Ei ole ei mutta omassani on, tiedä edes miten monta vuotta vanha tuo mikro on.Kaikissa mikroissa ei ole kelloa.
Muuten, et kai "keitä" munaa mikrossa?
No todella harvoin niitä itekään ostan.Mut jos ostan niin yleensä ranch.Pitäis testata se joku pippuri dippi.En kyllä välttämättä tykkäis siitä.Joskus oon heitelly dippipussista maustetta vaikka johonkin ruokaan,kastikkeeseen tai makaroonilatikkoon tms.mä en oo oikein ikinä innostunut noista valmiista dippikastikkeista.
Sun täytyisi tietää, ette vaan osallitu tietämättäsi. Olen kyllä nähnyt samat kuvat kuin sinäkin täällä, joten voi olla, et et vaan muista enää
Etkä ole mikään sotilaskaan, vaan esität sellaista? Eikö heidän tarvitse tietää, mitä maassa tapahtuu?
jaa...mulla ei, maha saattaa tulla kipeeks jos syön liikaa.En ole koskaan edes maistanut niitä. Mut migreeni tulee sipseistä, joissa on glutamaatteja, hydrolysaatteja ja pansuolaa.