The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kirpalla ajatteliin tästä kohta lähteä käymään.

Haksahdin Iittalan Kastehelmi tuikkukippoihin, tilasin Iittalan sivuilta 4, nyt niitä on 9 mutta enempää ei tule.
Eikä enää mihinkään sopisikaan :D

Enkä noista aiemmistakaan ole tainnut ostaa kuin kaksi ja nekin aikoinaan Valintatalon keräyskamppanjasta, en muista maksoiko ne jotain vai saiko keräilymerkeillä ilmaiseksi. Lahjaksi muutaman myös saanut.

Kaapin perukolta löysin kaksi Iittalan Kivi tuikkukippoa. Ne kanssa kivoja.

• Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
On sulla kyllä tylsä elämä kun rekkautuneet kiinnostaa noin paljon.
Eiku mua kiinnostaa, onko Onja Asiankannattajan alainen jotenkin? En muista miksi, mut katsotaan, muistuuko mieleen vähitellen. Bitchillähän on ne vakoilukamerat, vois kysyä häneltäkin, mut sillä on ruttunaamojen kanssa kiireitä tai narttulassa - taustalla hänkin tosin, mut ei viitti vanhaa mummoa raisittaa. Punakynä voi olla useammallakin, tiedän, mutta jokin vuorottelu on tietysti hyvä olla?

Aika säälittävää että aikuisen naisen pitää koko ajan olla baareissa pyörimässä.
Tjaa, meinaan pyöriä niissä vielä kuuskymppisenäkin jos terveys sallii. Yksin tai kaksin, riippuen mikä elämäntilanne silloin. Jos tykkää tanssimiseta niin mitäs pahaa siinäkin on.
Jos olen niissä koko ajan tai harvemmin, mitä sitten.

Säälittävää että joidenkin täytyy siitä nähdä vaivaa. Elä sinä elämääsi miten haluat ja anna muiden elää miten haluavat.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
Softy
Tjaa, meinaan pyöriä niissä vielä kuuskymppisenäkin jos terveys sallii. Yksin tai kaksin, riippuen mikä elämäntilanne silloin. Jos tykkää tanssimiseta niin mitäs pahaa siinäkin on.
Jos olen niissä koko ajan tai harvemmin, mitä sitten.

Säälittävää että joidenkin täytyy siitä nähdä vaivaa. Elä sinä elämääsi miten haluat ja anna muiden elää miten haluavat.
Mä olen nähnyt n.70-80v. baarissa. Joskus jutellut heidän kanssa.

• Tykkää
Reactions: famipala
Mä olen nähnyt n.70-80v. baarissa. Joskus jutellut heidän kanssa.
Joskus yhdessä paikassa kävi joku 80v. ikäinen pappa joka vapisevin käsin piti mikkiä ja lauloi karaokea :)

Ja minä tiedän vanhempiakin, jotka tanssivat koko illan kevyesti ihan ilman mitään vaivaa:LOL:
Eihän noissa yläikärajaa ole. Monelle vanhemmallekin ihmiselle mieleinen harrastus ja juttu :)

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä