Jep, Saaralla on esim.upeat hiukset ja ilman sitä typerää sivusiiliä nuo hiukset pääsee oikeuksiinsa. Ilme nyt sattuu olemaan vähän hassu.Saara Aallon ja tekisin siitä ihanan näköisen kaunottaren.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jep, Saaralla on esim.upeat hiukset ja ilman sitä typerää sivusiiliä nuo hiukset pääsee oikeuksiinsa. Ilme nyt sattuu olemaan vähän hassu.Saara Aallon ja tekisin siitä ihanan näköisen kaunottaren.
Tolle Elina Lehtiselle kävisi paremmin pienemmät kehykset.Tarja Halonen ja tarviiko tuota ees perustella..samat rillit ja sama rekkapaula hiustyyli ollut niin kauan kun maailma on pyörinyt radallaan.![]()
![]()
Siis eiks toi oo Tarja?? Onks sillä joku kaksoisolento?Tolle Elina Lehtiselle kävisi paremmin pienemmät kehykset.
Tietysti. Älä pidä mua tyhmänä.Hyihyi Echo. Ulkonäöllä ei ole väliä vaan sillä, mitä löytyy sisältä!!
Ei helvetti kuinka sairas tää munaton on. Laittaa nyt tuollaisia raakalaiskuviatässä parannuskeino.
![]()
En oo pitänyt sua tyhmänä. Oon vain oikeesti sitä mieltä, että ulkonäöllä ei ole väliä. Jeesukestakin sanotaan, että hänellä ei ollut muotoa, johon ihmiset olisivat mielistyneet. Jotenkin nuin. Tämä nykyajan ulkonäkökeskeisyys on todella pinnallista.Tietysti. Älä pidä mua tyhmänä.