Kenet julkkiksen haluaisit stailata uudelleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
puliukko.jpg

891414_1533092393585533_2032956434_n.jpg

hqdefault.jpg

Mistä te ootte löytäneet mun poikkiksen ja Jampan kuvan???

Kim:nyt ois kuule syysloma. Meeppä jolleki klinikalle ja jollain imurilla pari litraa rasvaa pyrstöstä pois. Siirrä ne rasvat vaikka...olkapäihin tai korvanipukoihin, whateva. Tuo peräpeili on hirvee.

Kim-Kardashian--ma_1911525a.jpg

Kuvaa ei löydy nyt, mut Jyrki Sukula! Toinen on tää joka juonsi sitä ohjelmaa missä opetettiin kokkaamaan ja laittamaan ruokaa. Vaalea epäsiisti hänkin. Nimi? Sit se Katastrofian anatomian juontaja. Miks sekin on niin rääsyn näköne??

• Tykkää
Reactions: Elena777
Aamu tv:n uutistenlukija Heta-Leena S.
Aina saa järkyttyä missä klowniasussa on. Ilmeisesti on ymmärtänyt uutistenlukemisen väärin, kun kova tarve laittaa toinen toistaan hirveämpiä asuja ja bonuksena vielä hirveät huulipunat ja kaikki mahdolliset killuttimet.
Uutistenlukijan tulisi herättää arvostusta ja olla hillitty.

Nimeä en muuten tietäisikään, ellei olisi ruvennut ärsyttämään, painui mieleen. Että ei varsinainen julkkis mutta tv:ssä kumminkin.

Tuon sivusiilin, uimapuvun, kaularievun ja riekalesukkikset saisi toimittaa hevon kuuseen (Matt on ihana):

nintchdbpict000348038487.jpg

• Tykkää
Reactions: Hutkás Biehtár
Mä ihailin lapsena Dianaa, mut melkein kärsin sen vanhanaikaisesta kampauksesta. Tuli mieleen joku 80-luvun pankkineiti.
Ihmettelin että miks sen pitää pitää semmosta- ei kananp*settä- vaan koko pään kanaa? Kuinka kauan tuommoisen tekemiseen menee edes aikaa?
bf93b085f9b581c2da3c11a9a7acf84d--hairstyles-short-hair-short-haircuts.jpg

Mä ihailin lapsena Dianaa, mut melkein kärsin sen vanhanaikaisesta kampauksesta. Tuli mieleen joku 80-luvun pankkineiti.
Ihmettelin että miks sen pitää pitää semmosta- ei kananp*settä- vaan koko pään kanaa? Kuinka kauan tuommoisen tekemiseen menee edes aikaa?
bf93b085f9b581c2da3c11a9a7acf84d--hairstyles-short-hair-short-haircuts.jpg
Huokaisin helpotuksesta 90-luvun puolella kun Diana älysi vihdoin vaihtaa tyyliä:

e5eda72a26b5bbbb22fb98075418092e--princess-diana-hairstyles-princess-diana-haircut.jpg

Yhteistyössä