Mistä te ootte löytäneet mun poikkiksen ja Jampan kuvan???
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä katoinki että sun hiussuortuva pilkottaa puskista, kun pitelet lettiä ettei se sotkeennu krapulayrjöön.Mistä te ootte löytäneet mun poikkiksen ja Jampan kuvan???
Tuohan on se stailattu versio tästä
Sia, miks se peittää ittensä nykyään noin? Nätti ihminen ja kulkee polkkatukkaperuukki naamalla koko ajan, en ymmärrä yhtään että miksi ihmeessä ja maailman mielestä se on ookoo, koska Sia on niin cool ja julkkis.![]()
![]()
Eikö tuota peräpeiliä ole juuri suurenneltu siellä klinikallaKim:nyt ois kuule syysloma. Meeppä jolleki klinikalle ja jollain imurilla pari litraa rasvaa pyrstöstä pois. Siirrä ne rasvat vaikka...olkapäihin tai korvanipukoihin, whateva. Tuo peräpeili on hirvee.
![]()
Juu, sieltä ne muhkurat on tullukin joten siellä ne voi poistattaakin.Eikö tuota peräpeiliä ole juuri suurenneltu siellä klinikalla![]()
https://www.kansanuutiset.fi/artikk...to-paivittaisi-hyvinvoinnin-ihmisten-ehdoillaLi on luonnonkaunis, ja saattaisi mennä pilalle meikin kans. Mut kyllä mä näkisin mieluusti valokuvan jossa sille on tehty joku Hollywood-smoky eyes -meikki. Iho on tuossa kuvassa huono, ohut kerros meikkivoidetta ois ollu jees.
![]()
Vau! Kaunis on.
Tän rillit painaa varmaan kilon:
![]()
No en tiedä. Mikä on kuutonen?Kyllä hänessä on aikalailla sitä "kuutosta". U know?
*en kyllä ikinä äänestäisi*
Siinon oikein kevytkehykset.Valmistetaankohan näitä pinkkinä? Keveitä ja riittävän peittäviä tuohon n-tauluun
![]()
No en tiedä. Mikä on kuutonen?
Pääasia ettei ole kakkosta.
Jaaa, no tuo on jo vanha juttu, tirskuttiin jo yläasteen ruotsintunnilla.Jaa juu, ei mikään yleinen juttu tosiaan. Tää on kehitetty meillä ettei lapsi tiedä, mistä on kyse.
Avain ratkaisuun, sano 6 på svenska![]()
tässä parannuskeino.Tän rillit painaa varmaan kilon:
![]()
Nii että suakin on tuolla tyylillä stailattu, nikin perusteella?tässä parannuskeino.
![]()
nikki on puolikas alkuperäisestä.Nii että suakin on tuolla tyylillä stailattu, nikin perusteella?![]()
Juu mä muistelen.nikki on puolikas alkuperäisestä.
![]()
![]()
Huokaisin helpotuksesta 90-luvun puolella kun Diana älysi vihdoin vaihtaa tyyliä:Mä ihailin lapsena Dianaa, mut melkein kärsin sen vanhanaikaisesta kampauksesta. Tuli mieleen joku 80-luvun pankkineiti.
Ihmettelin että miks sen pitää pitää semmosta- ei kananp*settä- vaan koko pään kanaa? Kuinka kauan tuommoisen tekemiseen menee edes aikaa?
![]()