The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Iltapäivää!

Piipahdettiin hakemassa edelliseltä kämpältä tavaroita ja jäinä taas kerran miettimään että mikä vitun järki on siinä että sekaroskikseen ängetään kottikärrytolkulla haravointijätettä?

o_O :mad:

Kuka ylipäätään mieltää lehdet roskiksi? Kas kun ei samantien ala kaivaa lapiolla pihaa tyhjäksi muusta orgaanisesta aineksesta.
Lyhyt matka kipata sinne
 
Ai nii.
Naiset siis ovat täysin kummallisia ja eriskummallisia, tai ainakin täysin erilaisia kuin miehet.
Ei heitä aina voi käsittää.

Mut jos eivät olisi kummallisia tai erilaisia kuin miehet, niin sittenhän minä olisin homo?

Joten taitaa olla parempi minun tyytyä siihen, että naiset ny vaan ovat niitä eriskummallisia otuksia joiden aivoituksista ei saa selvää. Pitää vaan yrittää kestää jos moisen kanssa meinaa olla.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ai nii.
Naiset siis ovat täysin kummallisia ja eriskummallisia, tai ainakin täysin erilaisia kuin miehet.
Ei heitä aina voi käsittää.

Mut jos eivät olisi kummallisia tai erilaisia kuin miehet, niin sittenhän minä olisin homo?

Joten taitaa olla parempi minun tyytyä siihen, että naiset ny vaan ovat niitä eriskummallisia otuksia joiden aivoituksista ei saa selvää. Pitää vaan yrittää kestää jos moisen kanssa meinaa olla.

Hetkinen.

Siis kun mun mielestä sekä naiset että miehet ovat kummallisia niin mä olen bi? :rolleyes:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä