V
vierailija
Vieras
alkaa juuTuota Isr - 12 tarkoitin. Veden päällä ja alla kokeiltu eri variaatioissaan![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
alkaa juuTuota Isr - 12 tarkoitin. Veden päällä ja alla kokeiltu eri variaatioissaan![]()
Mä en vaan tajua. Miten CD levystä saa s-alkavan sanan. Olisiko jotain muuta vinkkiäAAAAH, heti kun painoin enteriä vastaus löytyi!![]()
paa siihen c:n kohdalle s ja vokaalit väliin, sitten d ja sama uusiksMä en vaan tajua. Miten CD levystä saa s-alkavan sanan. Olisiko jotain muuta vinkkiä
Eiku siihen alaspäin alarajalle 12, juu on ylempänäalkaa juu
Se ääntyy normisti siidii, Vaihdat vain eri vokaalit niin saat sen albumin toisen sanan Sa:n lisäksi. Toi oli oikeesti paha rasti.miten se cd ääntyy
Eiku siihen alaspäin alarajalle 12, juu on ylempänä
Bout kymmentä sanaa uupuisi, listaan ne tähän kun ei viikon mittaisella haulla ole löytynyt....
Kruunu
Isr - 12 (alas) kävellään kauan ja siellä on pelkkää metsää
Jum - 11 kirja, jonka kirjoittaja on Arto Paasilinnan veli
Kyn - 6 - "12" - Ko 6 on sellainen pieni tunnelmallinen kyn alkaa t ja sen "12" vääntelet edellisestä
Saapas
Per - 11 - Va missä se per sijaitsee
Na.pa - 5 (oikealle) mikä na.pa vastasanan pelissä on tavoite/toivottavaa
Pa - 10 (ylös) istuin
Tuokio
Vi - 9 - Vi (alanurkka) ommel
Ju - 8 - Mo (vasen) yleissana alkaa l
Satu
Me - 10 (ylävasen) syrjäseutu loppuun me alkaa k
Siinäpä ne loput olisi ja äly on kaikonnut kauas päästä[/QUOTE
laita se ko 8 ratkojat.fiKiitos hyvistä vinkeistä, nyt jäi puutumaan vain tuo
Kruunun Tu - "12" - Ko
Pitäiskö jo luovuttaa ja ottaa tuikku tyhmyyteen![]()
No tuli viimein valmista kun sai paksusta rautalangasta mallialaita se ko 8 ratkojat.fi
hitsi on vaikee mulle, edelleinen M2 rellu ratkesi tuosta vaan. nyt oon jokapaikassa jumissa
retki, molemmat pääsanasta alas (pitkät) molemmat kirjoja, vinkkilaatikon herran kirjoitelma melontamatkastaan Skandinaviassa ja huutomerkillisessä kuvittajaa haetaan
mitä kohtaa tarkoitat?mistä hitosta tuo ukko ja kissa löytyy ???
Yksi puuttuu, varmaan joku superhelppoEi vain nyt löydy!
Retki
Tu-me 10
Taisin siinä toisessa viestiketjussa tuohon vinkin antaa. Eli, maailman pienin merinisäkäs.
M2
Taas normaaliin tapaan on joitakin jumeja.
Satu
KUn - Van väliset 6, 7 ja 8+7, 6 on peli, 7 saat edellisestä, 8+7 sarjakuvahamo vastasana on sen sukunimi
Tuokio
Il - Yö vlinen 6 kirjoita ne yhteen
rajasana ylös Tie 5 vinkattu jo aiemmin, suomalainen laulaja
Saapas
Pal - Pal - Tur 9 yleissana, missä ihmiset majailee
Kroko 10 tästäkin vinkki jo ketjussa, predator
Hiir 10 ja 6 molemmat saat tosta edellisestä
Josko näillä jo pääsisi loppuun?
Kiitti, mutta niin tyhmä olen, että ruudussa
Saapas
En millään löydä tai keksi kahta sanaa, eli
HIi - Saa väliset 10 ja 5 käännä predator suomeksi, mikä hii on sille saa, alkaa s
Mitä ihmettä ne voivat olla? Olen jo pitkään hakenut.