Harva tietää sen, että "Abbey Road" on Beatlesin viimeinen julkaisu. Let it be julkaistiin myöhemmin mutta bändi oli silloin jo hajonnut.
Mmmm...mun mielestä halaamisessa(kin) jos missä on järkeä.Halimisessa ei ole mitään järkeä.
Joskus se vaan tuntuu oikealta.
Nii just
No ei vain,hyvä ette ees joku saa haleja ja läheisyyttä. Mä tässä jo pienes mietinnäs mietin että laitanko viestiä yhelle saunakaverille...ei oo ihan hetkeen oltu tekemisissä kun kypsyin siihen ihan totaalisesti.Nyt se yks päivä laitto viestiä ja sen jälkeen se on kutkuttanu mun mieltä...mutta kun riitelyks se ennepitkää taas menee ja hermojen kiristelyks Kun ei tosta viestikaverista nyt ota selvää että onko lintu vai kala niin heikkona hetkenä voin sortua saunakaveriin
En tosiaan tullu pyytäneeksi.Et o koskaan kysyny.
Halimisessa ei ole mitään järkeä.
JuuhEikä kun oikeesti, nauti siitä täysin rinnoin nyt vaan nainen. Ihana juttu!
Halimisessa just se järki onkin vasta, jo lapsille on tärkeä olla halattavana ja ei se tarve mihinkään katoa aikuiseltakaan..ei miehiltä eikä naisilta. Sitä paitsi ihan parasta nukkumista on se kun saa nukahtaa toisen viereen ja olla ensiks halittavana ihan kunnolla ja pitkään.Et o koskaan kysyny.
Halimisessa ei ole mitään järkeä.
Vielä harvempi tietää Erwin Rommelin tarinan.Harva tietää sen, että "Abbey Road" on Beatlesin viimeinen julkaisu. Let it be julkaistiin myöhemmin mutta bändi oli silloin jo hajonnut.
Älä minulle kerro halaamisesta yhtään mitään. Käännät vain veistä haavassa ja se sattuu vieläkin.Halimisessa just se järki onkin vasta, jo lapsille on tärkeä olla halattavana ja ei se tarve mihinkään katoa aikuiseltakaan..ei miehiltä eikä naisilta. Sitä paitsi ihan parasta nukkumista on se kun saa nukahtaa toisen viereen ja olla ensiks halittavana ihan kunnolla ja pitkään.
soriii, mä vaan vastasin sun pohdintaan halaamisen turhuudestaÄlä minulle kerro halaamisesta yhtään mitään. Käännät vain veistä haavassa ja se sattuu vieläkin.
Toiset valittaa halipulasta. Miulle sitä on tyrkyllä. Läheisyyttä siis.
Aaakoooo laitttaa korki kinu. Vaika ettt lairaa sittä. Jatkaa vaan enempi känimeuhkamistaansansaansaaa.Sanokaa nyt joku tolle aakoolle että laittaa korkin kiinni.Vaikka ei se sitä laita ja jatkaa entistä enemmän tota kännimeuhkaamistaan.
Kun mä erosin ex-rouvakullasta niin syynä ei ollut rakkauden tai halaamisen puute.soriii, mä vaan vastasin sun pohdintaan halaamisen turhuudesta
Jos meinaat "ihon alle" partahöylän terää niin sitte.Tää biisi kuuluu siihen sarjaan mikä menee kyllä ihan ihon alle ja saa aikaan värinää
Puhut vähän mutta asiaa.Aaakoooo laitttaa korki kinu. Vaika ettt lairaa sittä. Jatkaa vaan enempi känimeuhkamistaansansaansaaa.
Perkl, nyt se on sanottu!
Jos meinaat "ihon alle" partahöylän terää niin sitte.
Värinät tulee siinä vimosia henkosia haukotellessa mutta kuitenkin niin tyytyväisenä ettei tarttenut kuunnella tota loppuun asti..
Eiku ihan väärän laitoin
Minä jo katoin ja ihmettelin koko suomenkansan kanssa, että mikäs sulla nyt on kun noin nöyrryit katumaan mutt sekin oli sitte vahinkoEiku ihan väärän laitoin
Juuh, siis tää piti