The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se on muuten ihan kauhee tunne kun se halaamisen halu tulee jotenkin ylitsepääsemättömäski.Onkohan miehillä samanlainen olo vai miten niiden halipula ilmenee....
kyllä miehillekin se kaipaus tulee, ne ei vaan sitä niin avoimesti halua tunnustaa kuin me naiset...mieluummin sitte näyttävät sen ihan käytännössä halaamalla toisen ihan ruttuun ja pitämällä sylissään:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mä taijan olla allerkine chilille*ufopääkkönen*!?

Joo, tuli tässä syötyä. Jauhelihakeittoa. Mun omaan annokseen lisäsin sitä chiliä. Sillai nätistipikkusesti(paljosti).

Ja tiiäkkö kun oli hyvvää:p. No oli mulla kyllä nälkäkin, ihme juttu. Mutta sitten siitä keitosta ja chilistä tuli niin ihana sisäinen lämpö:) että mun pääkkönen tais sulaa kokonaan mun massuun:oops:...

Enkä mä taija vieläkään osata sanoo mitään kun olo on...

:love:



..paitti että noi ipanat on kyllä niin viisaita ja suurisydämisiä ja taitavia:love:...ja saunan lässynlää- löylyt meni ihan koko kropan läpi ja ylikin:love:...ja tolla mun varamiehellä (semmonen pitkävartinen selänpesuharja, toim.huom.) tehty kuivahieronta*huokailee*...kun ihon pintaa raapii semmonen kivan karhee sänkiharjas..joo, toimii(y)

Mä oon ihanniin väsy :ROFLMAO::notworthy:, anteeks...mussa hepuloi ja pirskahtelee jokapaikassa, en_muuten_oo_ottanu_mitn! vaikka olo onkin kuin ois tiiäkkö ottanu muutaman whisky/konjakkihupsun ja sitten paistaa aurinko syliin tai vaan vähän lämmität peffaas niin ootkin uudestaan hiprakassa, j a tirpana kohta nukahtaa mun kainalooni ja...


Hermanni!!! Taas kävi näin!!
Esikoinen on kumuamassa kyliltä kotio*ufopääkkönen*!! Ja mä sain poistumisesta infoa vasta...nyt kun toinen tulee sisälleo_O:confused::eek::rolleyes::oops::barefoot:...


:D täällä sujuu tosi hyvin, toivottavasti sullakin:love:

Kiitos ja anteeks:oops::barefoot:...haen jääpaloja...tai jotain pakastemarjoja...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä