The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Softy
Pitäsköhän pyytää naapurin äijää joskus baariin :D Vaikka ei mua baarit enää niin mut se ukko vissiin ramppaa siellä aina kun mahis.Tossa se useesti kesän aikanakin tuli pihalla juttusille.Tänää tuli rapus vastaan ja voi kun se tuoksu partaveelle siis ei liikaa vaan silleen kun miesten partavesi yleensä tuntuu et lähtis leijuu kun on niin hyvän tuoksusta.
Pyydä :)
 
Pitäsköhän pyytää naapurin äijää joskus baariin :D Vaikka ei mua baarit enää niin mut se ukko vissiin ramppaa siellä aina kun mahis.Tossa se useesti kesän aikanakin tuli pihalla juttusille.Tänää tuli rapus vastaan ja voi kun se tuoksu partaveelle siis ei liikaa vaan silleen kun miesten partavesi yleensä tuntuu et lähtis leijuu kun on niin hyvän tuoksusta.
baarista tullessa tuoksutaan oluelta, ei partavedeltä. missäköhän naapuris käy.
 
Joskus puhuttiin tos kesäl ku ihmetteli mikesei nuori nainen(siis minä ja hahaa en oo nuori) käy ja kun sanoin että samat naamat ne siellä ni oli samaa mieltä naisista.
Luulee viel et pyytäisin treffeille:X3::unsure: En tiedä minkä ikänenkään on,ei mikään ihan nuori kuitenkaan.
 
Seksismiä!
Ajatella että tällä vuosituhannella joku viittii tuollaista miehiä esineellistävää schaiseea viljellä!

Niin järkyttynyt olen nyt kun ellu varsinkin tuollaista viljelee että vetäydyn kuoreeni kuuntelemaan voimabiisiäni.. Hävetkää!

ja valitsit sitten voimabiisiks Pleasure slaven? :D :D
No mutta Manovar ja toi biisi eri yhteydessä on kyllä ihan:love::love::love:
 
Seksismiä!
Ajatella että tällä vuosituhannella joku viittii tuollaista miehiä esineellistävää schaissea viljellä!

Niin järkyttynyt olen nyt kun ellu varsinkin tuollaista viljelee että vetäydyn kuoreeni kuuntelemaan voimabiisiäni.. Hävetkää!
Jos nainen sanoo jotain täysinhölmöä, niin ei se nyt sitä tarkoita, että iltansa pitäisi pilata kuuntelemalla jotain gauheeta.

Voi kuunnella vaik Elvistä ja unohtaa naiset. Yleensähän niist onkin vain harmia.
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä