The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai.No selailin ja luin niin näköjää on jotain nautittu.

Mitäs sulle? Joko on treffit ollu? Joko oon menettäny sut;)
Hyväähän tänne, just palailin parin päivän työreissusta lähes jumalan selän takaa. Treffejä siirreltiin puolin ja toisin joten käymättä vielä on. Ehk sitten joskus kun omakin olo tuntuu ihan valmiilta niin löytyy oikia ajankohtakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Pitäsköhän pyytää naapurin äijää joskus baariin :D Vaikka ei mua baarit enää niin mut se ukko vissiin ramppaa siellä aina kun mahis.Tossa se useesti kesän aikanakin tuli pihalla juttusille.Tänää tuli rapus vastaan ja voi kun se tuoksu partaveelle siis ei liikaa vaan silleen kun miesten partavesi yleensä tuntuu et lähtis leijuu kun on niin hyvän tuoksusta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
Pitäsköhän pyytää naapurin äijää joskus baariin :D Vaikka ei mua baarit enää niin mut se ukko vissiin ramppaa siellä aina kun mahis.Tossa se useesti kesän aikanakin tuli pihalla juttusille.Tänää tuli rapus vastaan ja voi kun se tuoksu partaveelle siis ei liikaa vaan silleen kun miesten partavesi yleensä tuntuu et lähtis leijuu kun on niin hyvän tuoksusta.
Pyydä ihmeessä(y) ja kalautat tajuttomaks ja viet väkisin jos ei muuten suostu :D:unsure:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä