The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä olen oikeasti panssarintorjuntakessu.
Ryhmän- ja joukkueenjohtaja joka on koulittu aseisiin joita tänään ei edes ole.

Olen treenannut painia ja nyrkkeilyä sevverran, että kukaan täysjärkinen tässä maailmassa ei haasta minulle riitaa.
 
Kyllä

oot aika uhria mies.
Suahan vois pimeässä jopa pelätä
Niin vois. Ja kannattais.
Mutta minua ei tarvitse pelätä edes sen joka viime yönä yritti lyödä minua turpaan. Toivottavasti kätensä ei ole poikki. Kännissä en oikein osaa olla varovainen.

Mutta muutoin minä en tee kärpäsellekään pahaa. Tai kyllä mä kärpästä lyön lätkällä. Oma vika. Mitäs pörräsit. Mut ampiaiset tai hämähäkit mä siirrän elossa ulos. Jos on eksynyt väärään paikkaan niin ei se ny hengenmenon arvoinen asia ole.
 
Oliko se sama jamppa joka jätti puukkonsa sun jääkaapin päälle?

Niin vois. Ja kannattais.
Mutta minua ei tarvitse pelätä edes sen joka viime yönä yritti lyödä minua turpaan. Toivottavasti kätensä ei ole poikki. Kännissä en oikein osaa olla varovainen.

Mutta muutoin minä en tee kärpäsellekään pahaa. Tai kyllä mä kärpästä lyön lätkällä. Oma vika. Mitäs pörräsit. Mut ampiaiset tai hämähäkit mä siirrän elossa ulos. Jos on eksynyt väärään paikkaan niin ei se ny hengenmenon arvoinen asia ole.
 
vierailija
Niin vois. Ja kannattais.
Mutta minua ei tarvitse pelätä edes sen joka viime yönä yritti lyödä minua turpaan. Toivottavasti kätensä ei ole poikki. Kännissä en oikein osaa olla varovainen.

Mutta muutoin minä en tee kärpäsellekään pahaa. Tai kyllä mä kärpästä lyön lätkällä. Oma vika. Mitäs pörräsit. Mut ampiaiset tai hämähäkit mä siirrän elossa ulos. Jos on eksynyt väärään paikkaan niin ei se ny hengenmenon arvoinen asia ole.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25883837

tärrääkö käsi yhtään?
 
Nukkumaluukkuni taloyhtiö on juhannuksesta asti ollut huputettuna. Partsilla voi hätäisen röökin käydä vetämässä mutta muutoin se on käyttökelvoton.
Puolet ajasta ei ole tapahtunut yhtään mitään. Talo on vaan hupussa eikä mitään tapahdu.

Viime viikolla keittonurkkani ikkuna maalattiin ulkopuolelta. Iso ikkuna odottaa yhä maalausta. Maalausjälki on täysin luokatonta. Jos äidilleni maalaisin niin mä en kehtaisi tommoista jälkeä esitellä.
Rappauksessa ollut hiushalkeama on jyrsitty auki. Paikkarappauksessa vaan on enemmän halkeamia kuin alkuperäisessä koskaan.

Ja sit kävin röökillä partsilla. Siinä kumma kyllä oli remppareiska paikalla joka hoonolla soomella sanoi, et miks vitussa näit ikkunoita maalataan kun nää ens kesänä vaihdetaan?

Remppareiskakaan ei tiedä mitä tekee ja miks tekee?
Sen mä tiedän, että ei tee töitä äidilleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ai nii. Tässäpä Ellulle ja miks ei Tinkuliinillekin biisi. Sanat on tehnyt mies, en tiedä kuka mutta kuulostaa Veksi Salmelta?
Ei tommoista sanoitusta tee kukaan joka pettää, lyö ja jättää.
Toisekseen Kirka oli niin kova jätkä että ei koskaan laulanut mitään mitä ei olisi allekirjoittanut.
Me miehet ollaan huonoja. Minkäs sille voi?

Mut maailma on täynnä miehiä joille oma pikku Ellu tai Tinku on unelmien täyttymys ja jotain käsittämättömän kaunista.
Olkaa semmoisia.

Ai nii se biisi...
 
Ai nii. Tässäpä Ellulle ja miks ei Tinkuliinillekin biisi. Sanat on tehnyt mies, en tiedä kuka mutta kuulostaa Veksi Salmelta?
Ei tommoista sanoitusta tee kukaan joka pettää, lyö ja jättää.
Toisekseen Kirka oli niin kova jätkä että ei koskaan laulanut mitään mitä ei olisi allekirjoittanut.
Me miehet ollaan huonoja. Minkäs sille voi?

Ai nii se biisi...
No mutta kylläpä Kirka osas laulaa, ettekä te miehet yleisesti ottaen mitään huonoja oo. :love::love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä