Ne on hyviä kun halkaiset ja keltuainen valuu
Ne on hyviä kun halkaiset ja keltuainen valuu
Mä olen oikeasti panssarintorjuntakessu.
Ryhmän- ja joukkueenjohtaja joka on koulittu aseisiin joita tänään ei edes ole.
Olen treenannut painia ja nyrkkeilyä sevverran, että kukaan täysjärkinen tässä maailmassa ei haasta minulle riitaa.
oot aika uhria mies.Mä olen oikeasti panssarintorjuntakessu.
Ryhmän- ja joukkueenjohtaja joka on koulittu aseisiin joita tänään ei edes ole.
Olen treenannut painia ja nyrkkeilyä sevverran, että kukaan täysjärkinen tässä maailmassa ei haasta minulle riitaa.
Niin vois. Ja kannattais.Kyllä
oot aika uhria mies.
Suahan vois pimeässä jopa pelätä
Niin vois. Ja kannattais.
Mutta minua ei tarvitse pelätä edes sen joka viime yönä yritti lyödä minua turpaan. Toivottavasti kätensä ei ole poikki. Kännissä en oikein osaa olla varovainen.
Mutta muutoin minä en tee kärpäsellekään pahaa. Tai kyllä mä kärpästä lyön lätkällä. Oma vika. Mitäs pörräsit. Mut ampiaiset tai hämähäkit mä siirrän elossa ulos. Jos on eksynyt väärään paikkaan niin ei se ny hengenmenon arvoinen asia ole.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25883837Niin vois. Ja kannattais.
Mutta minua ei tarvitse pelätä edes sen joka viime yönä yritti lyödä minua turpaan. Toivottavasti kätensä ei ole poikki. Kännissä en oikein osaa olla varovainen.
Mutta muutoin minä en tee kärpäsellekään pahaa. Tai kyllä mä kärpästä lyön lätkällä. Oma vika. Mitäs pörräsit. Mut ampiaiset tai hämähäkit mä siirrän elossa ulos. Jos on eksynyt väärään paikkaan niin ei se ny hengenmenon arvoinen asia ole.
Käsi alkaa tärisemään kun viina loppuu.
No mutta kylläpä Kirka osas laulaa, ettekä te miehet yleisesti ottaen mitään huonoja oo.Ai nii. Tässäpä Ellulle ja miks ei Tinkuliinillekin biisi. Sanat on tehnyt mies, en tiedä kuka mutta kuulostaa Veksi Salmelta?
Ei tommoista sanoitusta tee kukaan joka pettää, lyö ja jättää.
Toisekseen Kirka oli niin kova jätkä että ei koskaan laulanut mitään mitä ei olisi allekirjoittanut.
Me miehet ollaan huonoja. Minkäs sille voi?
Ai nii se biisi...