64 vuotias valkonen äijä riehunu las vegasissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt on jo yli 50 kuollu!! Mä tiedät et ainakin elenaa ja echoa vituttaa kun niitten elämän sankari murhas tai sitten ne on onnessaan. Kauhee huuto kun joku 2 murhataan mut sit tämmmönen ei oo mitään mut ihan normaalia valkosen äijän toimintaa. Aika turhaa puhuu mistään isisistä kun oikee ongelma on se et miehiä on olemassa. Se et mitä joku hullu äijä huutaa kun se murhaa ei tarkota mitään. Se isis ottaa varmaan tästäki vastuun niinku se ottaa kaikista murhista nykyään ja nää aasit elena ja echo uskoo aina kaiken mitä ne sanoo tai mikä joku tolllanen sattuu huutaa.
Ilman valkoista miestä sä asuisit savimajassa.

Ny on kaikkien muslimiterroristien teot hyvitetty ja anteeksi annettu. Tä todistaa sen, että myös valkoinen mies tappaa. Ny ei voida puhua mistään muslimiterrorismista käsitteenä, ko valkonen kritittyki tappaa.

Uutistoimisto Reutersin mukaan ääri-islamilainen Isis-järjestö on lähettänyt viestin, jonka mukaan se on Las Vegasin sunnuntai-iltaisen iskun takana.

- Las Vegasin hyökkäyksen teki Islamilaisen valtion (Isis) sotilas, Isis-järjestön viestissä väitetään.

Isis-järjestön oman uutistoimiston Amaqin välittämän viestin mukaan ampuja Stephen Paddock kääntyi islamiin muutama kuukausi sitten.

Nyt on jo yli 50 kuollu!! Mä tiedät et ainakin elenaa ja echoa vituttaa kun niitten elämän sankari murhas tai sitten ne on onnessaan. Kauhee huuto kun joku 2 murhataan mut sit tämmmönen ei oo mitään mut ihan normaalia valkosen äijän toimintaa. Aika turhaa puhuu mistään isisistä kun oikee ongelma on se et miehiä on olemassa. Se et mitä joku hullu äijä huutaa kun se murhaa ei tarkota mitään. Se isis ottaa varmaan tästäki vastuun niinku se ottaa kaikista murhista nykyään ja nää aasit elena ja echo uskoo aina kaiken mitä ne sanoo tai mikä joku tolllanen sattuu huutaa.

Muslimit ottavat mielellään vastuun tällaisista terrori-iskuista, koska ne kuuluvat heidän ideologiaansa. Näin tälläkin kerralla Isis sanoo olevansa iskujen takana. Muslimeista ei seuraa länsimaille mitään hyvää.

Erilaiset konsertit ovat hyvin alttiita terrori-iskuille. Tässäkin tapauksessa musiikki peitti laukausten äänet niin, että ihmiset eivät heti tajua mitä tapahtuu. Sen jälkeen ovat suojattomina avoimella kentällä eivätkä tiedä, mihin suuntaan pitäisi paeta.

Lisää selvitettävää poliiseille: Yksi katsojista kertoo tuntemattoman naisen varoittaneen noin 45 minuuttia ennen ampumista, että katsojat tulevat kuolemaan. Järjestysmiehet taluttivat ikäviä puhuneen naisen ulos. Oliko todellinen varoitus vai sekoilua?

Lisää selvitettävää poliiseille: Yksi katsojista kertoo tuntemattoman naisen varoittaneen noin 45 minuuttia ennen ampumista, että katsojat tulevat kuolemaan. Järjestysmiehet taluttivat ikäviä puhuneen naisen ulos. Oliko todellinen varoitus vai sekoilua?

Musta tuntuu että trump järjesti tän kaiken. Se tarvii usaan vihaa lisää ja toi äijä mikä ampu niin jotkut sen sai rahaa mut sitä ei kerrota ikinä. Mä oon aika hyvä näissä kun mä pystyn aavistaa tai tuntee sen että mitä on tapahtunu ja minkä takia. Nyt kun oli ne tappelut tampereella niin mä sanoin heti et ne on narkkareita kaiki. Ja niin oli. Mä tiesin heti. Vaikka mä en olis ollu koulus kauheen hyvä ja en tajuu matikkaa ja sellasia niin mul on ihme kyky aina sanoa mitä on tapahtunu tai mitä jotkut tekee seuraavaks. Sitä on tosi monet ihmetelly.

Niin ja mä tunnen sen takia kun toi koko ammunta on liian tollanen koska se paljastu kun se äijä muka oli muslimi nyt just alkanu muslimi. Sitt muka heti sen jälkeen se ampuu kauheen määrän ihmisiä. Nyt isis muka on tehny...just joo ja linnut laulaa.

Yhteistyössä