Täh? Ketä Teroa?Miksi sie imit teroa viimeksi?
Täh? Ketä Teroa?Miksi sie imit teroa viimeksi?
Mun piti mennä sen luo.Eikä kyse ole edelleenkään mistään romanttisesta kun ei se halua suhdetta mun kanssa.Mä en perään kysele kun kerta asiaa jo suorin sanoin viikolla puhuttiin.Haluaa pitää sut jännityksessä ja sitten illalla pelmahtaa oven taakse suklaarasian ja kukkapuskan kanssa
Örks!Kyllä sitä riusleipää vissiin on
Rentoa painonhallintaa - Vertaisryhmät - Kiloklubi
Treeni, jonka jälkeen vedän heti proteiinia juoman (40g proteiinia, 0 hiilaria 0 rasvaa)
Kotona noin tunnin sisällä vedän tonnikala purkin jossa mukana myös purkki raejuustoa.
Tähän väliin otan whey+ jossa glutamiinia ja kreatiinia maidon kanssa
pääruuaksi vedän illalla jauheliha/kana painoitteista tavaraa pastan kanssa tai ilman pastaa.
illalla riusleipää,kalkkunaa ja juustoa tai hapankorppua maksamakkaraa ja juustoa.+kreatiini.
Täh? Ketä Teroa?
Täh? Ketä Teroa?
voit ihan vapaasti ensimmäisenä häipyä kirjottelemasta.---EN TIEDÄ MISTÄ ALOITTAISIN.
Kyl isi on parempi laulaja
Mitäs sitä ollaan tehty? Tähän asti kysynkö vaan, häh?
Kattonut telkkua. Veto pois.Mitäs sitä ollaan tehty? Tähän asti kysynkö vaan, häh?
tv2 19.50 mielensäpahoittaja-elokuvaKattonut telkkua. Veto pois.
Tuskin tulee katsottua.tv2 19.50 mielensäpahoittaja-elokuva
Mitä sä sieltä katot jos se vie vedonkin pois?Kattonut telkkua. Veto pois.
tv2 19.50 mielensäpahoittaja-elokuva
Ei se vieny vetoa pois.Mitä sä sieltä katot jos se vie vedonkin pois?
aaaahhhaaa ...tsiuh. Eli mikäs sun vedon sitten vei männessään?Ei se vieny vetoa pois.
Teitkö alusta saakka itte vai ostit purkki tai sitä pötköhernaria?Mulla on hernekeittoa
Lue priva ni ei tarvi kysellä.aaaahhhaaa ...tsiuh. Eli mikäs sun vedon sitten vei männessään?