Just sanoit aiemmin että puputtelu maistuis
Just sanoit aiemmin että puputtelu maistuis
Nii,koita nyt päättää mitä tahdot
Nuo ei oo rasisteja.Ellu ja luna lopettaa nyt alkuunsa ja sopii heti
Me ollaan nunnia, eikä tiietä ees mitä seksi on.Jos teillä on ongelmia ylimääräisen Jallun tai Kossun kanssa niin minut ehkä voisi houkutella auttamaan.
Eihän ystävää voi jättää pulaan noin vaikean ongelman kanssa joten pienellä houkuttelulla olen valmis uhrautumaan.
Kunhan kyse on vain siitä Jallusta tai Kossusta eikä verukkeesta iltapalaseksiin.
Oon kolme kertaa jo kattonut ton. On kyl hyvä.Mulla breaking badista menossa viimiset jaksot. Enää muutama jäljellä, huomenna tai su katon ne putkeen.
Kun ottaa tarpeeksi niin se saattaa näyttää siltä.Miksiköhän aina syytetään viinaa kun joku kännissä riehuu.
Ei kai se viina pahaa tee vaan ihminen.
Minä en ainakaan ole ikinä nähnyt että kossupullo alkaisi pakkasessa mustikoille vittuilemaan.
Mä en taas oikein ikinä tykänny tuosta sarjastaOon kolme kertaa jo kattonut ton. On kyl hyvä.
Mulla ensimmäinen kerta, on hyvä kyl.Oon kolme kertaa jo kattonut ton. On kyl hyvä.
Jos mä annan viunaa niin mitä mä saan?Jos teillä on ongelmia ylimääräisen Jallun tai Kossun kanssa niin minut ehkä voisi houkutella auttamaan.
Eihän ystävää voi jättää pulaan noin vaikean ongelman kanssa joten pienellä houkuttelulla olen valmis uhrautumaan.
Kunhan kyse on vain siitä Jallusta tai Kossusta eikä verukkeesta iltapalaseksiin.
Varmaan iltapalaseksiä...veikkaisinJos mä annan viunaa niin mitä mä saan?
Kelpaisiko suklaalevy?Jos mä annan viunaa niin mitä mä saan?
Seksiä viinapullon jälkeen?Varmaan iltapalaseksiä...veikkaisin
Kyllä, jälkiruoaksi.Kelpaisiko suklaalevy?
Voi nyt perse.Kukaan sitten ajoissa sanonu Viitti enää kesken ohjelmaa ruveta katsoo.Iltaa Sohvaperunat kakkosella.
Seksin jälkeen jälkkäriksi?Kyllä, jälkiruoaksi.
JepSeksin jälkeen jälkkäriksi?
Arvasinhan mitä, että viaton ja hyväätarkoittava avuntarjoukseni tulisi koettelemaan viattomuuttani.Seksin jälkeen jälkkäriksi?