Olen tottunut siihen ettei täällä neitoja aamuisin ole.Ethän loukkaannu jos en ole siellä aamulla
Olen tottunut siihen ettei täällä neitoja aamuisin ole.Ethän loukkaannu jos en ole siellä aamulla
Nams, maistuis mullekin.Huomenna saa taas viikottaisen aamiaisleivän. Paketti pekonia, neljä munaa, molemmin puolin paistettuna. Paistettuja kirsikkatomaatin siivuja, parin pekonirasvassa paistetun paahtoleivän välissä.
Teeppä ilman pekonia ja rasvalientä oleva aamiainen niin olen siellä aamullaOlen tottunut siihen ettei täällä neitoja aamuisin ole.
Mulla oli jallupullo. En tiennyt mitä sillä tekis joten annoin sen pois.
Maistoin viime viikolla oikein sellasta rapeaa pekonia ja pakko kai se on myöntää ettei se mitään pahaa ollunna, mutta edelleenkään en söis pekonia mikä on vähänkin löllöpehmeetä mistäänHuomenna saa taas viikottaisen aamiaisleivän. Paketti pekonia, neljä munaa, molemmin puolin paistettuna. Paistettuja kirsikkatomaatin siivuja, parin pekonirasvassa paistetun paahtoleivän välissä.
Jallu on pahaa, oisit kaatanut viemäriinMulla oli jallupullo. En tiennyt mitä sillä tekis joten annoin sen pois. Tai siis en pystyis sitä juomaan kokonaan.
Juu iso 3 tähden pullo.
Hullu. Viinaa heitetä pois.Jallu on pahaa, oisit kaatanut viemäriin
Eikö sitä voi juoda sillon tällön jos sitä kerta juo?Pitääkö se koko pullo juoda kerrallaHullu. Viinaa heitetä pois.
Olis voinu juoda sitä mutta en yksin.
Höpöhöpö heitetäänpäs Anna mennä van, huomaat miten hienolta tuntuu ai niin eihän sulla oo ees sitä pulloo enääHullu. Viinaa heitetä pois.
Olis voinu juoda sitä mutta en yksin.
Oot varmaan saanut sen Asiankannattajalta - eikai semmosta muut juo - eikä sekään, mutta puhuu aina siitä.Mulla oli jallupullo. En tiennyt mitä sillä tekis joten annoin sen pois. Tai siis en pystyis sitä juomaan kokonaan.
Mitä ihmettä täällä saa lukea?Jallu on pahaa, oisit kaatanut viemäriin
Alan ymmärtää miksi naisia ei voi ymmärtää.Juu iso 3 tähden pullo.
Mitä ihmettä täällä saa lukea?
*toistaa*Jallu on pahaa, oisit kaatanut viemäriin
Puoli pulloa kerralla.Eikö sitä voi juoda sillon tällön jos sitä kerta juo?Pitääkö se koko pullo juoda kerralla
Alan ymmärtää miksi naisia ei voi ymmärtää.
Meneekö jollaki taas niin lujaa et ei ehdi toisten postauksia lukemaan? Piti korjata vähän...Oot varmaan saanut sen Asiankannattajalta - eikai semmosta muut juo - eikä sekään, mutta puhuu aina siitä.
Katsopa telkkaria joskus, niin voit suomentaa ohelman hänelle eikä tarvi räksyttää enää kenellekään
Puoli pulloa kerralla.
Mahdatko olla suomalainen.Eikö sitä voi juoda sillon tällön jos sitä kerta juo?Pitääkö se koko pullo juoda kerralla
Mahdatko olla suomalainen.
Kyllä mä olen ainaki kuvitellu olevani.Mahdatko olla suomalainen.