No mie syön muutenkin vähän ja harvoin lihaa että onnistuu lihaton lokakuu,mutta nusnushommia en kyllä lopeta lokakuullaOtettaskos lihaton lokakuu?
Koskee myös nussimishommia.
No mie syön muutenkin vähän ja harvoin lihaa että onnistuu lihaton lokakuu,mutta nusnushommia en kyllä lopeta lokakuullaOtettaskos lihaton lokakuu?
Koskee myös nussimishommia.
No mie syön muutenkin vähän ja harvoin lihaa että onnistuu lihaton lokakuu,mutta nusnushommia en kyllä lopeta lokakuulla
Joulupukille kirjeMitähän miun piti kirjoittaa ? Unohtu,no ei varmaan kovin tärkeetä ollu
mmm Luotan liian helposti lupauksiin ja sitä on ollut helppo käyttää tavallaan hyväks...mutta nytpä mussa on alkanut nousemaan ylös sellanen puoli joka ei oikein luota enää mihinkään ja on vaan suuttumusta täynnä ja mä en tykkää siitä tunteestaNo mutta kuitenkin halauksia ja tsemppiä,joskus pittää opetella,ettei anna periksi aina ja usein sitä tahtoo luottaa,vaikka tietää jo ettei voi.
Voisitkos olla koskematta ittees ja tyttöystävääs kokonaisen lokakuun?Mie voisin ihan hyvin olla nussimatta lokakuun, mutta tyttöystävä vähän protestoi sitä,
Ei voisVoisitkos olla koskematta ittees ja tyttöystävääs kokonaisen lokakuun?
Mulla on sukat jalassa
Voisitkos olla koskematta ittees ja tyttöystävääs kokonaisen lokakuun?
Eli voisit siis olla kokonaisen kuukauden ihan kokonaan ilman itsetyydytystä ja seksiä? OhoVoisin.
Viime vuonna taisin olla silleen, että en nussinut ollenkaan, suulla ja sormin jouduin kompromissiksi tyydyttämään hänet
Mitäs sieniä oot nyt vetässy? Jotain vedättäkääpää?Voisin.
Viime vuonna taisin olla silleen, että en nussinut ollenkaan, suulla ja sormin jouduin kompromissiksi tyydyttämään hänet
Eli voisit siis olla kokonaisen kuukauden ihan kokonaan ilman itsetyydytystä ja seksiä? Oho
Millanenhan sä oisit jutuiltas jos olisit seksiriippuvainenVoisin, en ole riippuvainen seksistä.
Millanenhan sä oisit jutuiltas jos olisit seksiriippuvainen
Höh, käy laittamassa lappu sen ovelle että nyt hiljaa taikka muutenVi**u ton naapurin kansss. Kuuntelee musiikkia hippasen liian kovalla.
Naati vaan musastaVi**u ton naapurin kansss. Kuuntelee musiikkia hippasen liian kovalla.
Se on jonku muijan kanssa partsilla. Mä kuristan ku nään sen. Pitäs ajatella naapureita.Höh, käy laittamassa lappu sen ovelle että nyt hiljaa taikka muuten
Juu juu, toki nauttii kun pitää herätä 5.30.Naati vaan musasta