The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tää päivä on mennyt neljän jän jälkeen luurissa riidellessä ja on tää vaan niin vtun ihanaa tämä elämä. *heittää puhelimen seinään painuu peiton alle nukkumaan* Pitäis varmaan alkaa kanssa kokopäivä juopoks.:confused::notworthy:
 
vierailija
Tää päivä on mennyt neljän jän jälkeen luurissa riidellessä ja on tää vaan niin vtun ihanaa tämä elämä. *heittää puhelimen seinään painuu peiton alle nukkumaan* Pitäis varmaan alkaa kanssa kokopäivä juopoks.:confused::notworthy:
Jos puhelimessa alkaa vituttaa kello 16 niin kannattaa laittaa puhelin kiinni 16.01. Sitten se ei mene rikki muutama tunti myöhemmin kun vituttaa enemmän.

Vitutukseen ei kannata juoda. Yleensä alkaa vituttamaan vielä enemmän ja aamulla sattuu päähänkin.

Kokopäiväjuoppous vaatii paljon harjoitusta. Ei yhdellä vitutusryyppäämisellä sellaiseksi pääse.
 
vierailija
Älä rakasta minua
Älä hyväile ihoani katseellasi
Älä kosketa minua ehjäksi
Älä etsi vahvana sirpaleista sydäntäni

Älä rakasta minua

Vaikka sieluni huutaa nimeäsi
Huuleni odottavat omiasi
Ihoni kipuilee ihoasi
Älä

Älä!

Rakasta minua
 
vierailija
Suositelkaa jotain hyvää elokuvaa eroottisella latauksella, kiitos :)
hero.2100
http://www.iltapulu.fi/tv/Keinottelua

Richard Gere on trillerin pääosassa yltäkylläisyydessä New Yorkissa kylpevä sijoituspankkiiri Robert Miller, jolla on rakastava vaimo (Susan Sarandon), perheyrityksessä työskentelevä ihastuttava tytär (Brit Marling) ja huikea luksuskartano Manhattanin Gramercy Parkissa. Kulissien takaa paljastuu nuori rakastajatar (Laetitia Casta) sekä tukku raha-asioihin liittyviä epäselvyyksiä, joita miehen on yritettävä peitellä kaikin keinoin. Millerin joutuminen auto-onnettomuuteen epäilyttävissä olosuhteissa käynnistää kujanjuoksun, joka saa yhä uusia yllätyskäänteitä. Pääosissa: Richard Gere, Susan Sarandon, Tim Roth, Brit Marling, Laetitia Casta, Nate Parker. Ohjaus: Nicholas Jarecki. (102')
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä