Ihan parhaita noi fingerporitTätä menen lauantaina kuunteleen
Tai mistä minä tiedän tuleeko just tuo biisi mutta Yötä kuitenkin
Ihan parhaita noi fingerporitTätä menen lauantaina kuunteleen
Kävit Prisman luona mutta et mennyt sisään?Kävin prismalla & törmäsin entiseen työnantajaan & hänen mieheen
Joku päivä pitäis käydä kylässä.
Lopeta jo.Eikun et ymmärtänyt, et se majuri voi olla raatona kotona tai tukehtunut maggaraan. Se oli arvostelua. Rekkautuneet voivat kysästä yksärillä - ja muutamille riittää kun vähän kolistelee kattilankansia, herääkö
Menin sisään ja kävin ostoksilla, kunhan vähän aikaa juttelin ensin entisen työnantajan kanssa.Kävit Prisman luona mutta et mennyt sisään?
ääää- kuuleehan se kuorsauksenkin, mut ihan sama mulle. Tulipa selväksi sekinLopeta jo.
JepIhan parhaita noi fingerporit
TAAS!!!!!Tätä menen lauantaina kuunteleen
Eli kävit PrismaSSAMenin sisään ja kävin ostoksilla, kunhan vähän aikaa juttelin ensin entisen työnantajan kanssa.
Oisko ne halunneet lainata sun sukkahousuja?Menin sisään ja kävin sukkahousut päässä nopeasti ostoksilla, kassalla vähän juttelin poliisin kanssa ja sitten juoksin taas matkoihini polliisit perässä. Mitä lie tahtoivat, en tiedä?
Joo,varmasti olis haluneetOisko ne halunneet lainata sun sukkahousuja?
Haittaakse sua jotenkin? Tai vaikuttaako jotenkin omaan elämääsi? Tai ei pitäisi kysyä kun näköjään vaikuttaaTAAS!!!!!
Bruce Willis ahahahaBruce Willis. Fox. Nyt!
Naruhyppely voi olla vaarallistaHyvä kun jumppasit,jospa se siitä vertyy. Säännöllisesti pitäis tosiaan jumpata & venytellä
Niin minäkin luulin kauan aikaa, mutta aikuisia taitavat olla. Osa voi tietysti olla vaikka ihmiskaupan uhreja, kun se oma vuoro tulee aina - tosin jotku voivat päivystää kellon ympäri, vuodesta toiseen. Googlaa "Iltalehti jumittaa", jos kiinnostaa. Laita laastari ensin kameran linssin eteen äläkä missään tapauksessa rekkaudu.Buahahahhah miten älyvapaa ketju. Oletteko jotain kehareita?
Niin minäkin luulin kauan aikaa, mutta aikuisia taitavat olla. Osa voi tietysti olla vaikka ihmiskaupan uhreja, kun se oma vuoro tulee aina - tosin jotku voivat päivystää kellon ympäri, vuodesta toiseen. Googlaa "Iltalehti jumittaa", jos kiinnostaa. Laita laastari ensin kameran linssin eteen äläkä missään tapauksessa rekkaudu.