Mä tänää kävin verikokeissa, kun vaivaa niin paljon se että miksi ei viivat tummene yhtä tummiksi kun kontrolliviiva. Tänään iltapäivällä saan tietää tulokset. On tää vaan aina yhtä huolestuttavaa.
Miten tollaseen testiin pääsee?Mä tänää kävin verikokeissa, kun vaivaa niin paljon se että miksi ei viivat tummene yhtä tummiksi kun kontrolliviiva. Tänään iltapäivällä saan tietää tulokset. On tää vaan aina yhtä huolestuttavaa.
Siis mä vaan soitin eilen terveyskeskukseen ja sanoin että haluaisin varmistaa verikokeesta, kun testit ei tummene ja menkat kuitenkin jo myöhässä. Sitten seuraavanapäivänä(eli tänää) kävin labrassa kannattaa soittaa omaa tk/neuvolaan niin laittavat lähetteen..Miten tollaseen testiin pääsee?
Onks sulla olleet tasavahvoja kumminkin? Mä testasin lauantaina plussan, oli selvästi tummempi sunnuntaina ja nyt ma-ti mennyt valjummaksi joka kerta.Siis mä vaan soitin eilen terveyskeskukseen ja sanoin että haluaisin varmistaa verikokeesta, kun testit ei tummene ja menkat kuitenkin jo myöhässä. Sitten seuraavanapäivänä(eli tänää) kävin labrassa kannattaa soittaa omaa tk/neuvolaan niin laittavat lähetteen..
Mun mielestä ei o tasavahvoja, on kuitenkin siiis hitusen aina vahvistunu, esikoisesta sain tässä kohtaa jo yhtä vahva/vahvemman kun kontrolliviiva niin siksi omalla kohdallani mietityttää. Voin koittaa laittaa kohta kuvan näistä testeistä niin näät(toki jokainen näkee eritavalla) ps. Voithan säkin laittaa jos vain haluat sun testeistä kuvaa niin voidaan yhdessä tutkiskellaOnks sulla olleet tasavahvoja kumminkin? Mä testasin lauantaina plussan, oli selvästi tummempi sunnuntaina ja nyt ma-ti mennyt valjummaksi joka kerta.
Samanlainen suunnitelma meillä.Ultra on 4.10 ja sillon on 5+6 joten hieman hermostuttaa onko liian aikasta.No lääkäri käski sen tuohon varaamaan joten..Minulla siis kkm todettu vuosi sitten.Minä oon aatellut soitella neuvolaan vasta joskus muutaman viikon päästä, jos sinne asti päästään. Sitä ennen pohdin mahd. varhaisultraa. Ja sitten vasta neuvolaan soittoa, jos kohdusta löytyy elämää. Eipä ne sinne käymään muutenkaan kai ota kuin joskus rvk8-9 tietämissä
Ärtyneisyys on yksi raskausoire. Nimim. persiiseen ammuttu täälläkin.Täällä myös hermoillaan. Tänään tein vikan testin ja ei se kyllä ole vahva, selkeä viiva on pitäisi soittaa 12-13 aikaa neuvolaan ja kysyä vielä siitä verikokeesta että osasinko tulkita sen oikein sieltä omakannasta. Mitään oireita ei täälläkään ole, paitsi tuntuu että hermostun koko ajan/ärsyttää ja tekis miel kkävellä kaikkien perässä jospa sais jotaa huomautettavaa Todella ärsyttävä tunne. Tää samoinen tunne on yleensä just ennen menkkoja. Vaikka nyt onki menkat 6päivää myöhässä.