Ehkä ennemmin yllättyisin jos ei tulis minkään valtakunnan hehkutusöverireagointiaRiehantuu tavallista enemmän
Ehkä ennemmin yllättyisin jos ei tulis minkään valtakunnan hehkutusöverireagointiaRiehantuu tavallista enemmän
Että sen verran makoisat päiväorkutKääkkä miten väsy ja kyllä, nukuin päiväorkutkin...silti vois nukkua toiset heti perään
Rättis riehaantuu kohta
Siinä oli ja ja on edelleen typo!Että sen verran makoisat päiväorkut
Anna mennä vaan kerta siltä tuntuu
Ensin orkut ja sitten torkut.Siinä oli ja ja on edelleen typo!
Emmä niien aikana nukkuis
SeliseliSiinä oli ja ja on edelleen typo!
Emmä niien aikana nukkuis
kyllä täällä y r i t e t ä ä n kovastikin höpistä aivan muista asioista mutta Jotkut Kummat lipsahtaa alvariinsa irrrstailemaan ja perrrwoilemaan ja jumittumaan seksijuttuihin...Ketjun nimen pitäs olla nykyään seksiketju. Rättiksen vika.
Ja milloin epek innostuu niin telaketju!Ketjun nimen pitäs olla nykyään seksiketju. Rättiksen vika.
Joo! Noinhan se olis kiva nukahtaa aina ja herätäEnsin orkut ja sitten torkut.
Heittäskö tyynyllä vai istuisko päälle?Seliseli
Ja ihminen ei muista ihan kaikkia unikuviaan. Toi on faktanakki. Turha ämmynmimmunninnunnunnannännitellä yhtään
hyväMeni ohi jo, netti pätki
ja sun yhtä lailla kun oot sellanen pervopirkko pirkkalastaKetjun nimen pitäs olla nykyään seksiketju. Rättiksen vika.
Enhän minä mitään..ja sun yhtä lailla kun oot sellanen pervopirkko pirkkalasta
Niih,rättis aina aloittaa kaikenEnhän minä mitään..
Rättis aloitti!
Miks sä hyökkäsit sun kissan kimppuun sillä lailla? Kerroppa meille nyt se syy!Herttaparka toinen nukkui sängyllä niin nätisti ja äkkiä toinen hyökkää kimppuun
JooNiih,rättis aina aloittaa kaiken
Viatonta Rättistä nyt kaikesta voi syyttää, toinen on syyntakeeton sille että omaa ikiseisokin...korvien välissä saakkaEnhän minä mitään..
Rättis aloitti!
Minttu mokoma se hyökkäs siskonsa kimppuunMiks sä hyökkäsit sun kissan kimppuun sillä lailla? Kerroppa meille nyt se syy!
Kissat Toisella oli halu leikkiäMinttu mokoma se hyökkäs siskonsa kimppuun
Jep ja toinen halus vaan nukkua makoisasti.Kissat Toisella oli halu leikkiä