The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pikkasenko meni viikonloppukin ihan hurinalla ohi! Perästävedettävänä ihan koko ajan mutta minkäs teet - uus viikko kohta käsillä :)

Tosin taitaa sekin mennä vauhdilla kun alkuun pääsee(y). Tossa tiistain- keskiviikon aikana näköjään tapahtuu aina jotain kun silloin mä tipahdan kalenterilta kokonaan:barefoot:..sotkeudun päivissä..mutta vielä en oo onnistunu oikein pahasti sössimään niin en jaksa enempää hepuloidakaan :)


...paittiettä huomisaamuna taijan kuitenkin ottaa pienet hepuloinnit perinteiseen tyyliini uskollisena aivan liian unenpöpperöisenä:oops:...mä en oikein osaa nukkua kunnolla sunnuntai- maanantain välisiä öitä:barefoot:...
 
Jaa..täällä on näemmä joku sisäänpääsykoodikin:unsure:...

Ihan äskettäin suihkussa kyllä kävin, kunhan ekaks olin uhkaillut kääntää koko talon vesitsydeemit ihan keturalleen ja raivata vesijohtoreitin suoraan jäälauttoja kuhisevalle Jäämerelle,kun nuoriso-osasto intoutui lotrailemaan*ärrmurr*, ja mä tuoksun vaniljalta:)
 
Jaa..täällä on näemmä joku sisäänpääsykoodikin:unsure:...

Ihan äskettäin suihkussa kyllä kävin, kunhan ekaks olin uhkaillut kääntää koko talon vesitsydeemit ihan keturalleen ja raivata vesijohtoreitin suoraan jäälauttoja kuhisevalle Jäämerelle,kun nuoriso-osasto intoutui lotrailemaan*ärrmurr*, ja mä tuoksun vaniljalta:)
*painaa nenän pörröön ja nuuhkii* uiui sä tuoksut ihanalle, pehmeelle:love::love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä