mistäsmäänytommosii...no mutta sä oot sen sitte nähäny?Nähnyt? Lunahan on pomppinut sillä enemmän kuin Steven itse
mistäsmäänytommosii...no mutta sä oot sen sitte nähäny?Nähnyt? Lunahan on pomppinut sillä enemmän kuin Steven itse
Jees, mä ruletan tänään tällä pääkköstyöskentelylläniEn kai muuten suosittelisi.
Oisinkin mutku en ees oomistäsmäänytommosii...no mutta sä oot sen sitte nähäny?
Niih...se on tosi rankkaa kyllä olla näin siveellisenä*nyökyttelee*..feel ya sister!*halaa*Oisinkin mutku en ees oo
Ihan mahtotonta välillä, sitten me raukat joudutaan elämään noiden pervojen keskellä ja kuuntelemaan niien läähätykset ja litinät joka päivä ja yöNiih...se on tosi rankkaa kyllä olla näin siveellisenä*nyökyttelee*..feel ya sister!*halaa*
...no onhan toi..aika jäykkääHetekan hytkytys Rättiksen tapaan?
Sä niin nätisti ilmaisit ...mutta tottahan tuo. Ja aattele, ollaan me vaan sissejä kun selvitään kuitenkin vain kahviin turvautumallaIhan mahtotonta välillä, sitten me raukat joudutaan elämään noiden pervojen keskellä ja kuuntelemaan niien läähätykset ja litinät joka päivä ja yö
Läähätykset ja litinät?Ihan mahtotonta välillä, sitten me raukat joudutaan elämään noiden pervojen keskellä ja kuuntelemaan niien läähätykset ja litinät joka päivä ja yö
Onneks on sentään kahvia ja sinä, my soulsista! Ehän mä tätä kaikkea muuten kestäis mitenkäänSä niin nätisti ilmaisit ...mutta tottahan tuo. Ja aattele, ollaan me vaan sissejä kun selvitään kuitenkin vain kahviin turvautumalla
Niin noi läähättää...enkä tiedä miksi?Läähätykset ja litinät?
Höpsis. Seksi on sisään/ulos joka tarvittaessa toistetaan. Jos siinä alkaa hengästymään niin se muistuttaa liikaa työntekoa. Hyi olkoon.
...didou, samat sanoituksetOnneks on sentään kahvia ja sinä, my soulsista! Ehän mä tätä kaikkea muuten kestäis mitenkään
Haittaaks se mukaIhan mahtotonta välillä, sitten me raukat joudutaan elämään noiden pervojen keskellä ja kuuntelemaan niien läähätykset ja litinät joka päivä ja yö
Hyvä kun sanoit.Lopettakaas ne läähätykset ja lätinät nyt hetkeksi ja alkakaa katsomaan neiti Marplea
Ihan mahtotonta välillä, sitten me raukat joudutaan elämään noiden pervojen keskellä ja kuuntelemaan niien läähätykset ja litinät joka päivä ja yö
kävin sitte kääntymässä takasin häijää nimisen paikan liikenneympyrästä.
Mistä me tiedetään?Montako litraa spermaa mies ruiskii 30 vuoden aikana noin suunnilleen?