Eheii mitään päikkäreitä nyt piätä. Tähän aikaan aamusta.Jokos olis päikkäreiden aika, kun mömmöt ja aamupala on nautittu?
No, sit mä meen ny suihkuunEheii mitään päikkäreitä nyt piätä. Tähän aikaan aamusta.
Mene vaan. Munki pitäs mutta ei jaksa vielä.No, sit mä meen ny suihkuun
Kai omalla pihalla saa pitää kirppiksen? Kysy jostakin.Mä tajusin just, et pian mäkin voin mennä suihkuun aamulla halutessani! Sitä ennen vaan ois ihan kamalan iso muuttoruljanssi edessä.
Millä saa kahden kämpän rojut tungettua yhteen mitä pitäisi vielä siinä sivussa rempatakin? Pihakirppis? Saako moisen järjestää ilman mitään lupia?
Juurihan laitoin sulle katsottavaa, ettei tarvi aina kitistä ohjelmista.Ostoskanavia ja live astralia telkussa. Vittu
Viikonloppuna pystyy katsomaan telkkua aamulla niin ei tule mitään kivaa.
Juurihan laitoin sulle katsottavaa, ettei tarvi aina kitistä ohjelmista.Ostoskanavia ja live astralia telkussa. Vittu
Viikonloppuna pystyy katsomaan telkkua aamulla niin ei tule mitään kivaa.
Tietoista toimintaa, muistan kyllä
Laitat jotakin linkkejä mikä ei kiinnosta.Juurihan laitoin sulle katsottavaa, ettei tarvi aina kitistä ohjelmista.
Tietoista toimintaa, muistan kyllä
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/3664954/Jokelan+kouluampuja+ei+kelvannut+terroristiksiKatso tämä, dokumentti eikä yhtään vitsiä seassa.
Ei tarvitse.Katso lisäohjeita pihakirppis.fi sivultaMä tajusin just, et pian mäkin voin mennä suihkuun aamulla halutessani! Sitä ennen vaan ois ihan kamalan iso muuttoruljanssi edessä.
Millä saa kahden kämpän rojut tungettua yhteen mitä pitäisi vielä siinä sivussa rempatakin? Pihakirppis? Saako moisen järjestää ilman mitään lupia?
Hyvä tyttö.Mä täällä vaan, tui tui
Kylläpä säikähin aamulla...sain elämäni pahimman sokeriheittokohtauksen niin että meni jalat alta ja jäin alakerran portaitten alapäähän makaamaan siihen lattialle kunnes meni ohi.
Joo joo, nytkyllä opin ja alan syömään ihan oikeesti sen mukaan mihin oon jo oppinut (periaatteessa) eli sen 5-6 x pientä määrää per pvä, enkä niinkun eilen että vaan kerran sen pienen määrän.
..mikään hyvä tyttö oo ees kun kantapään kautta piti tuokin taas oppiaHyvä tyttö.
Mutta muutat syömistottumuksia...mikään hyvä tyttö oo ees kun kantapään kautta piti tuokin taas oppia
Saat antaa selkään jos haluut
joo, sen verran säikäytti tuo aamunenMutta muutat syömistottumuksia.
*läppäsee pepulle*
Joo, ei kiva.joo, sen verran säikäytti tuo aamunen