The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ethän sä voinutkaan tietää että mä oon zippindeerus:oops:...mutta mäpä tiiän että höpiset höpöhöitä tuosta herrrrvottomasta porrrrnogrrraafisesta pläjäytyksellisyydestä, nih!
Ko.leffasta e oo mitn tajuu ku en kato telkkaa.
Sääkäänkiinkö et kato telkkaa? :eek: Mikä meitä kahta vaivaa, me muistutetaan toisiamme luonteissamme ihan pelottavan paljon :love::love::love::love:
psssst pssssssssst luin muuten että sä oot ihan pippelindaaruso_O
 
Sääkäänkiinkö et kato telkkaa? :eek: Mikä meitä kahta vaivaa, me muistutetaan toisiamme luonteissamme ihan pelottavan paljon :love::love::love::love:
psssst pssssssssst luin muuten että sä oot ihan pippelindaaruso_O
Onhan se veheje tossa olemassa ja toisinaan jopa päälläkin mutta en mä sitä juuri vahtaa ollenkaan...joku mikälietaustahärpäke:barefoot:

Ootkos sää syöny mitään tänään kun taas harottaa:cautious:...?
 
Onhan se veheje tossa olemassa ja toisinaan jopa päälläkin mutta en mä sitä juuri vahtaa ollenkaan...joku mikälietaustahärpäke:barefoot:

Ootkos sää syöny mitään tänään kun taas harottaa:cautious:...?
söin mä aamupäivällä salaattia ja lasagnettee otin sen kanssa vähän ...loppupäivä onkin mennynnännynnännännä sujuvasti kofeiinin voimin:coffee::coffee:
 
Kylläpä sattui ''kivasti'' kun potkasin polven suoraan pöydän reunaan...tää tietää taas mojovaa mustelmaa, johan ne entiset onkin kerinny hävitä jo melkein kokonaan pois:notworthy:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä