Softy
Et huomannut aikaisempaa viestiä sulle?Mitä asiaa?
Et huomannut aikaisempaa viestiä sulle?Mitä asiaa?
Ei haittaa, miekii innostun.sehä innostuu siitä,etkä pääse eroon ikinä
ai sullakin on sama juttu lekurissa sisätutkimuksen kanssa kuin mulla? Koko ajan gyne hoki viimeksikin että ''rentouduppa, hengittele vaan sisään ja ota ihan rennosti, muuten mä en saa tätä juttua pysymään sisällä kun sä jännität itteäs liikaa..'' ja mitä enemmän se höpötti sitä, sitä enemmän mä jännitin sitä kylmää ja metallista hökötintä
Et huomannut aikaisempaa viestiä sulle?
Sä tiedät aivan liian paljon gynekologiasta....se häiritsee, lakkaa tietämästä taikka muutenSitä metallista hökötystä kutsutaan spekulaksi
Ok,jatka sittenEi haittaa, miekii innostun.
Ole hiljaa tai panen patukan peppuus. Kupista höpisit.Olin pitämässä viinakaupan ovea auki jollekkin mummelille vissiin silloin. Mitä viestisi koski?
Mikä se on tuo paikka nimeltään, jossa on monia kauppoja saman katon alla.
Mä käyn siellä joskus kahvilla ja siinä lähellä on semmonen kioski, jossa myydään niknäks.
Siinä on myyjä, joka tuo mulle palstamamman mieleeni.
Nuori kaunis ja hoikka nainen.
Ehkä hän on Elena, ehkä Softy, ehkä joku muu?
Däm, en ole nuori ja hoikka. Vain kaunis.Mikä se on tuo paikka nimeltään, jossa on monia kauppoja saman katon alla.
Mä käyn siellä joskus kahvilla ja siinä lähellä on semmonen kioski, jossa myydään niknäks.
Siinä on myyjä, joka tuo mulle palstamamman mieleeni.
Nuori kaunis ja hoikka nainen.
Ehkä hän on Elena, ehkä Softy, ehkä joku muu?
On hänellä aina housut ylhäällä!
Kuka sinut tuntee, että voisin kysyä hänen mielipidettä?Däm, en ole nuori ja hoikka. Vain kaunis.
Epek, AK, Kyöpelinvuori. Ja pari muuta mutta he hävisivät palstalta.Kuka sinut tuntee, että voisin kysyä hänen mielipidettä?
Käyttäny sitä varmaan omaan perään....tai kykloopin silmäänSä tiedät aivan liian paljon gynekologiasta....se häiritsee, lakkaa tietämästä taikka muuten
On hänellä aina housut ylhäällä!
Kohta ainakin kokeileeKäyttäny sitä varmaan omaan perään....tai kykloopin silmään
Olihan tällä kyllä (edeltäjä) vähän semmonen enempi uskottavampi ääni nuihin biiseihin, poppisuuntaan Arch Enemy menossa tuon uuven laulajan kanssa.No höh, eiku ihan oikeesti
Ihana ääni
Kohta ainakin kokeilee