No höh sun kanssas !Nuo, Rättis, Elena ja Softy, onkohan niillä jotakin menossa?
Tietennii niillä on*nyökyttää tietäväisenä*
Rentoilua ja ketjuilua ja oleilua ja piiskailua ja nytkypyllyilyä jajajaja...
No höh sun kanssas !Nuo, Rättis, Elena ja Softy, onkohan niillä jotakin menossa?
Mulla on kans tai ainakin alkamassaMulla on ainakin rättipäivät menossa...emmä noista kahdesta tiiä mikä heillä on menossa
En mää vaan tiiäKuin sä sillai suus sottasit??
Otan osaa *ottaa osaa* Tää päivä menny kutakuinkin pikkukippurassa mahasäryn takia sekä palellen..vasta äsken sain syötyä vähän jotain, aikasemmin ois tullunna yrjö purjot suuhun jos oisin koittanut syyäMulla on kans tai ainakin alkamassa
Rätti saanut jo ihan oman päivänsä sun elämässä.Mulla on ainakin rättipäivät menossa...emmä noista kahdesta tiiä mikä heillä on menossa
...mun pitänee ruveta leipomaanEn mää vaan tiiä
Mä vaan nuolin sitä ja se oli niin hyvää
Se vehe siis kapuska oli isompi kun miun suu
Juu joo vaan vähän nuolit sitäEn mää vaan tiiä
Mä vaan nuolin sitä vähän ja se oli niin hyvää
Se vehe siis kapuska oli isompi kun miun suu
Minkä sää saisit samalla? *istuu vastapäätä ja napittaa katsoa suoraan silmiin* Kerroppa meille minkä sää saisit sitte samalla?...mun pitänee ruveta leipomaan
Siinä vois vaikka vahingossa lämmetäkin (sormet jäässä, nenä jäässä, pakarat jäässä, varpaat jäässä..) ja sais samalla ...
No niih, siitä vaan leipomaan & herkuttelemaan...mun pitänee ruveta leipomaan
Siinä vois vaikka vahingossa lämmetäkin (sormet jäässä, nenä jäässä, pakarat jäässä, varpaat jäässä..) ja sais samalla ...
Rätti saanut jo ihan oman päivänsä sun elämässä.
Entäs Softy, onka hän pyhittänyt mitään Rätin kunniaksi?
Juuh,nuoleskelin &..... uhhhJuu joo vaan vähän nuolit sitä
Sää uit siinäJuuh,nuoleskelin &..... uhhh
*vastaa katseeseen..tai siis katsoo takaisin räpyttelemättä ripsikäisiään*...mitä luultavammin ihan mahdottoman sotkun ja siivon mutta myös ihan kohtuullisen namituksellisen oraalisen nautinnollisuuden..sitähänsää kysyitMinkä sää saisit samalla? *istuu vastapäätä ja napittaa katsoa suoraan silmiin* Kerroppa meille minkä sää saisit sitte samalla?
Varsin ikäv....eiku hups....siis aivan ihanaa päivää sulle ja sun mininakille, miten menee? Kuti kuti tui tui, mun pitää olla sulle kiltti kuulema
Mä en sellasta silikonikrääsää sisääni suostu ottamaanMulla menee erittäin hyvin ja nakki ruiskii tyytyväisenä lemmenlientä kuin peter north konsanaan
Joko tilasit kuukupin?
Enkä mäMä en sellasta silikonikrääsää sisääni suostu ottamaan
Niin sattuuEnkä mä
Iteasiassa ajatuski sattuu...
" Rutistaa & paijaa pääkköstä"
syytän kalikaliolotilaani ja hyvin voivaaväsymystä ja puutostilaa...