VOI EI!! Olen niin pahoillani. Voimia ja jaksamista.Ei mennyt sitten hyvin. Tänään np-ultrassa ei sykettä kolme viikkoa sitten oli jo syke loppunut. Huomenna lääkkellinen tyhjennys. Ei ollut sitten meille tarkoitettu tätä pienokaista.
Voi ei! Kauhea tilanne. Suuret voima halaukset sinulle!! Miten voit? Paljonko on ollut viikkoja kun syke loppunut.Ei mennyt sitten hyvin. Tänään np-ultrassa ei sykettä kolme viikkoa sitten oli jo syke loppunut. Huomenna lääkkellinen tyhjennys. Ei ollut sitten meille tarkoitettu tätä pienokaista.
Eikä tuo kuulostaa ihan mun mieheltä jos miehiltä puuttuu taito hyväksyä muitten kivut ja säryt?Nyt täytyy vähän tilittää.
Mulla on aivan ihana mies, mutta sillä on joku ymmärtämättömyysongelma tiettyihin asioihin. Esim. jos sanon, että olipa rankka työpäivä, niin vastaus ei suinkaan ole "no istupa sitten sohvalle niin hieron vähän hartioita ja tuon sulle kupin kahvia" vaan alkaa voivottelemaan kuinka HÄNELLÄKIN oli todella rankka päivä ja ihan väsyttää nyt. Tai jos sanon, että melkein venäytin selkäni niin kohta keksii, että "mun kättä on särkenyt koko päivän". Tavallaan vähättelee jatkuvasti mun tuntemuksia ja oireita. Mikä on hirveän kivaa kun kaksi yötä on mennyt nukkumisen osalta vituiksi ja tästä syystä kaksi päivää on mennyt samalla ihan vituiksi. En vaan jaksa keskittyä mihinkään, joka paikkaa särkee ja kaikki tämä lisää huonoa oloa. Ai niin, toki hän ymmärsi sanoa viime viikolla kokemaani pahoinvointiin ja melkein-oksentamiseen, että "et voi olla koko raskausaikaa sairaslomalla" (pohdin vakavasti että olisin perjantain pois töistä).
Oon niin pahoillani.Ei mennyt sitten hyvin. Tänään np-ultrassa ei sykettä kolme viikkoa sitten oli jo syke loppunut. Huomenna lääkkellinen tyhjennys. Ei ollut sitten meille tarkoitettu tätä pienokaista.
Ihan ok voin, ei kai siinä oikein muuta voi. Ja kiitos. Syke loppunut noin viikolla 9.Voi ei! Kauhea tilanne. Suuret voima halaukset sinulle!! Miten voit? Paljonko on ollut viikkoja kun syke loppunut.