vierailija
Panin tuos vaan merkille kun luin muutama sivua ketjua taa päin. Aika kova vinkuja taidat olla.Ja sun elämäs tuntuu keskittyvän siihen mitä kirjotan ja VALITAN!
Panin tuos vaan merkille kun luin muutama sivua ketjua taa päin. Aika kova vinkuja taidat olla.Ja sun elämäs tuntuu keskittyvän siihen mitä kirjotan ja VALITAN!
Niin miten se sua sitten vaivaa? Älä lue.Tai tuu sieltä harmauden takaa rohkeesti mustaksi ja blokkaa.Panin tuos vaan merkille kun luin muutama sivua ketjua taa päin. Aika kova vinkuja taidat olla.
Ei mulla oo Jalluja ja Kalleja sun muita
( Ei oo enää,kun heitin pois. )
Mullapa on Töölöläinen hyppykuppa
Taisin ahnehtia noiden munien kanssa MIHIN MÄÄ NE KAIKKI LAITAN
Mä muuten arvasin että sulta tulee tähän vastaus, tosin arvelin sun myös sanovan minne ne voi laittaa ja kuinkaKeksisin parikin paikkaa, mutta ei niistä sen enempää
Mulla on 10 munaa. Tulenko laittamaan ne johonkin?Keksisin parikin paikkaa, mutta ei niistä sen enempää
Mitä muuten tekin munista? Munakas ei kiinnosta.
Keitä? Paista suoraan ja laitat päälle tomaattia, juustoa tai et mitään ja syöt ruisleivän päällä paistettuna/keitettynä Munavoi? Munasalaatti?Mitä muuten tekin munista? Munakas ei kiinnosta.
Keitettyjä ovat.Kauanko keitetyt säilyy jääkapissa?Osan otan kyllä huomenna töihin evääks.Tinku jos ne munat on raakoja niin jkaappiin ja valmistelet niistä sitten pikkuhiljaa jotain...jos kypsiä niin jkaappiin ja syöt pikkuhiljaa...jos mikään muu ei kelpaa niin heittelet naapureita ym. ohikulkijoita parvekkeelta niillä
Mä muuten arvasin että sulta tulee tähän vastaus, tosin arvelin sun myös sanovan minne ne voi laittaa ja kuinka
Munavoi? Leivän päällä viipaleina? Munasalaatti? pinaattikeitto ja siihen munaa?Keitettyjä ovat.
Miksi minä?? Miksi ei softy??Mä ajattelin taas, että, jos mä aloitan, niin sä voit kertoa loput
No kaikkia noita on mutta salaatti on huomiseks evääks tai pinaattikeitto ja pari munaa tulee siis töihin evääks.Mut säilyykö ti asti jos toinen noista on vasta tistain eväs.Munavoi? Leivän päällä viipaleina? Munasalaatti? pinaattikeitto ja siihen munaa?
Eiks ne aika kauankin säily? Siis kauemmin kuin muutaman päivän.Keitettyjä ovat.Kauanko keitetyt säilyy jääkapissa?Osan otan kyllä huomenna töihin evääks.
Voiko munia olla koskaan liikaakin ?Taisin ahnehtia noiden munien kanssa MIHIN MÄÄ NE KAIKKI LAITAN
Riippuu varmaan siitä millon ne on keitetty? Pitäs säilyä jos tänään tai eilen keitetty.No kaikkia noita on mutta salaatti on huomiseks evääks tai pinaattikeitto ja pari munaa tulee siis töihin evääks.Mut säilyykö ti asti jos toinen noista on vasta tistain eväs.
Kyl ne säilyy muutaman päivänNo kaikkia noita on mutta salaatti on huomiseks evääks tai pinaattikeitto ja pari munaa tulee siis töihin evääks.Mut säilyykö ti asti jos toinen noista on vasta tistain eväs.
Mulla on hirvee kutina
Miksi minä?? Miksi ei softy??