No oot sä sitten koskaan imenyt miesten ''sitä''?No et sie sitten tiiä
No oot sä sitten koskaan imenyt miesten ''sitä''?No et sie sitten tiiä
No oot sä sitten koskaan imenyt miesten ''sitä''?
No et sie sitten tiiäOon mie semmoisia tekovehkeitä, mutta en oikeaa. Argh, tämä on tarttuvaa
Kuin?
No et sie sitten tiiä
Niin kauan aikaa sitten etten ees muista minkä näköinen ''se'' ees on...miks sä et ikinä kysy vaikka: Mikä sun lempiväri tai lempiruoka on? Miks kaikki liittyy miesten/naisten jalkoväliin? Häh?Milloin viimeksi olet imenyt sitä?
Niin kauan aikaa sitten etten ees muista minkä näköinen ''se'' ees on...miks sä et ikinä kysy vaikka: Mikä sun lempiväri tai lempiruoka on? Miks kaikki liittyy miesten/naisten jalkoväliin? Häh?
Oho, sä muistitOon puhelimella niin en jaksa antaa tyhjentävää vastausta
Oliko musta sun lempiväri?
Ja mikä sun lempiruoka on?
Höh mikäs siinä vois olla?Voihan Hertta-neiti, toinen silmä on turvoksissa.
Oho, sä muistit
Kiinalainen chilikana
Höh mikäs siinä vois olla?
Jos sun kissakin on allerginen Rättiksen jutuille?
Tässä sulle tasapainotusta kurjuuteenPäivää.
Tinkulassa on tänään ollu todella pitkä aamu ,vieläkin yöpissä ja varmaan menee koko päivä näin.Heränny kyllä jo viitisen tuntia sitten mutta oon vaaan ollu ja kattonu hömppäohjelmia.Kohta voi päivä teet jo keitellä taas.
Nyt kun ollaan tultu jo näin pitkälle, niin vain yksi kysymys on vailla vastausta ja se on tämä:
Miksi imit sitä?
Kirppareilta voi löytyä hyvälaatuisia halvallaPitäis ruveta etsimään jostain jotain ihania syyspaitoja/neuleita.
Olen aina vähän karsastanu kirpparilta vaatteiden ostoa.Kirppareilta voi löytyä hyvälaatuisia halvalla
Miksi?Olen aina vähän karsastanu kirpparilta vaatteiden ostoa.
En tiedä,kirput ja luteet,koskaan tiedä mitä niissä on.Miksi?
Puhtaitahan ne vaatteet siellä on ja mä olen ostanut kirppikseltä ihan käyttämättömiäkin vaatteita halvemmalla kuin mitä ois joutunut kaupassa maksamaanEn tiedä,kirput ja luteet,koskaan tiedä mitä niissä on.
Paheksun tuhlausta, vanhatkin o varmasti vielä käyttökelpoisiaPitäis ruveta etsimään jostain jotain ihania syyspaitoja/neuleita.
No joo mut täälläpäin tuntuu olevan vaan paskaa.Ihmiset myy kalliilla ihan sellasia mitkä vois vessaräteiks laittaa.Puhtaitahan ne vaatteet siellä on ja mä olen ostanut kirppikseltä ihan käyttämättömiäkin vaatteita halvemmalla kuin mitä ois joutunut kaupassa maksamaan
Paheksun tuhlausta, vanhatkin o varmasti vielä käyttökelpoisia
Jep,muutaman kivan neuleen vois ehtiä itekkin.Pitäis ruveta etsimään jostain jotain ihania syyspaitoja/neuleita.