The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mua alkaa taas sattuman peppuun aina jos nään verisen haavan jollain tai nään kun johonkin sattuu...juu en tiiä miks just peppuun, mutta sinne se nyt vaan sattuu.:notworthy:
Samoin alan voimaan huonosti jos joku oksentaa ja itkemään kun joku itkee...näitä outouksiahan mulla piisaa.(n)
Siis ei mua peffaan satu jos joku kertoo vaikka murtaneensa kätensä vaan juurikin käteen...mutta joo, jos joku itkee niin vetistelemään mäkin alan...

Tiiä nyt sitten onko outouksia vai jotain herkkyyttä. Olkoot mitä vaan, ei luulis ketään haittaavan..

Siis ei mua peffaan satu jos joku kertoo vaikka murtaneensa kätensä vaan juurikin käteen...mutta joo, jos joku itkee niin vetistelemään mäkin alan...

Tiiä nyt sitten onko outouksia vai jotain herkkyyttä. Olkoot mitä vaan, ei luulis ketään haittaavan..
No siis mulle on joskus esitelty vertavuotava jalka ja mä aloin ettimään parempaa asentoa kun sattui peppuun...emmä tiiä miks se silleen tuntuu:unsure:

vierailija
Musta tuntuu et echo on yrittänyt käännyttää häntä joskus ja mitä siitä sitten --- ei voi tietää:unsure:
Eihän sellaisesta voisikaan t y k ä t ä. Ehkä olin väärässä. Miksi täytyy valita joku uskonto, olis mukava tietää. Suomessa ainakin rajoittaa niin paljon, että lestadiolaisten ei ole sopivaa äänestää muuta kuin keskustaa eikä mennä naimisiin muuta kuin samanuskoisten kanssa. Jorma Palo sanoikin, että se täyttää kriteerit rotuun - siis kun ei lisäänny muiden kanssa... Mut sehän just on vaarallista, kun syntyy uusia sairauksia niiden jälkeläisissä. Sisäsiittoisuudeksi on kutsuttu kauan - mutta eihän sellaista asiaa kaikki kai tunne/tunnusta vieläkään?

vierailija
Ei parane muuten lähteä miettimään moista koska mulla ainakin toimii liian hyvin myötätuntokipuilu:notworthy:....
Kyllä on parempi käydä hammaslääkärissä ainakin parin vuoden välein, vaikkei kipuja olekaan: Olin varma, et on ison remontin paikka, mutta olikin vain tavallista hammaskiveä, joka tuntui pinnoilla eikä ientulehdusta eikä reikiä yhtään. Siis mielikuvitusta kaikki - ei tosin kipuja ollut, mutta niin sitä voi kuvitella kaikenlaista ja alkaa uskoa siihen itsekin:)

Kyllä on parempi käydä hammaslääkärissä ainakin parin vuoden välein, vaikkei kipuja olekaan: Olin varma, et on ison remontin paikka, mutta olikin vain tavallista hammaskiveä, joka tuntui pinnoilla eikä ientulehdusta eikä reikiä yhtään. Siis mielikuvitusta kaikki - ei tosin kipuja ollut, mutta niin sitä voi kuvitella kaikenlaista ja alkaa uskoa siihen itsekin:)
Totta, omasta itsestään on hyvä pitää huolta ihan kaikilla tasoilla:)

• Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä