Jestas mulla on pesukone päällä! Rupes linkoo enkä muistanu niin piru kun säikähdin
Sulla sentäs toimii moinen vekotinJestas mulla on pesukone päällä! Rupes linkoo enkä muistanu niin piru kun säikähdin
Huh,kyllä siinä säikähtääJestas mulla on pesukone päällä! Rupes linkoo enkä muistanu niin piru kun säikähdin
On, nalkuttava akka.Huoh,onko mitään esinettä/ tavaraa mihin äijät ei vehjettään tunge?
Saksalainen ukko oli tunkenut vehkeensä levypainon keskellä olevaan reikään
Joku on tunkenut sormukseen ja yks pulloon ja heppi piti amputoida
Tuskin.Huoh,onko mitään esinettä/ tavaraa mihin äijät ei vehjettään tunge?
Saksalainen ukko oli tunkenut vehkeensä levypainon keskellä olevaan reikään
Joku on tunkenut sormukseen ja yks pulloon ja heppi piti amputoida
Tarkoitin elotonta tavaraa ( ei ihmistä )On, nalkuttava akka.
Ei parane muuten lähteä miettimään moista koska mulla ainakin toimii liian hyvin myötätuntokipuilu....Tuskin.
Mitä sitteTarkoitin elotonta tavaraa ( ei ihmistä )
Mitä sitteEpek kännissä taas kun vastaa töykeästi ja vittuilevasti.
Ei mulla vaan.Ei parane muuten lähteä miettimään moista koska mulla ainakin toimii liian hyvin myötätuntokipuilu....
eikäkun toi onkin tämmösten epämäärästen höpöhöiden kummallinen ominaisuus...Ei mulla vaan.
Mua alkaa taas sattuman peppuun aina jos nään verisen haavan jollain tai nään kun johonkin sattuu...juu en tiiä miks just peppuun, mutta sinne se nyt vaan sattuu.eikäkun toi onkin tämmösten epämäärästen höpöhöiden kummallinen ominaisuus...
Oikeesti, kun joku vaikka kertoo jostain astetta haasteellisemmasta hampilakäynnistään, niin kyllä mulla on heti leukaluut ihan hellinä....