olispa, mutta ihan on omaa syytä/valintaa ainaki mulla.Olispa ystäviä
Kyllä mulla ystävii mutta ei sinkku.olispa, mutta ihan on omaa syytä/valintaa ainaki mulla.
Mulla on sekä että, sinkku ystävät jopa läheisempiä kuin varatut/perheelliset. Tosin niillä sinkuilla on lapsia, tiiä sitten johtuisko siitä että ymmärtävät paremmin mua ja elämääni ja siks ollaan läheisempiä..Kyllä mulla ystävii mutta ei sinkku.
No siksi niitä sinkku ystävii tahtois että vois niitten kans häröillä ja viettää aikaa kun ei noilla perheellisillä ole mulle koskaan aikaa eikä varsinkaan koskaan lähe minnekään ainakaan viikonloppusin oli yö tai päivä.Mulla on sekä että, sinkku ystävät jopa läheisempiä kuin varatut/perheelliset.
Pysäköi näinEttä on ärsyttävää kun kaupan parkkiksella on tilaa ja ajat kohtaan missä sun edessä eikä takana eikä sivuilla ole muita niin eikö heti kun sammutat auton niin kummallekin sivulle aja auto! Toiselle puolen joku mummo ja toiselle puolelle joku ylisuuri just kortin saanu muija.En jääny odottaa että jompikumpi runnoo auton sivut vaan käynnistin ja ajoin parkkipaikan viimeiseen nurkkkaan missä ei ketään ollu. Miksi pitää tunkea väkisin viereen kun tilaa on! Eri juttu jos ruuhkaa ja paikat kortilla mutta la alkuilta kun tilaa on niin ei siltikään voida ajaa niin että jäis pari ruutua autojen väliin.
No mä korjasinkin tonne, mutta tosiaan mun ystävillä on lapsia vaikka ovatkin joko eronneet tai omasta tahdostaan ilman miestä muuten...ja heillä on lapset vielä suht pieniä, alle 10v. kaikilla 3lla...No siksi niitä sinkku ystävii tahtois että vois niitten kans häröillä ja viettää aikaa kun ei noilla perheellisillä ole mulle koskaan aikaa eikä varsinkaan koskaan lähe minnekään.Ainakaan iltasin/öisin.
Mulla on vaan perheellisiä ja miehellisiä.Ei sinne yks tinku enää sovi kun ei ole pikkutinkua.No mä korjasinkin tonne, mutta tosiaan mun ystävillä on lapsia vaikka ovatkin joko eronneet tai omasta tahdostaan ilman miestä muuten...ja heillä on lapset vielä suht pieniä, alle 10v. kaikilla 3lla...
Mä taas en pi***ista välitä mutta ac/dc on <3Kivan näköisiä pilluroita
Mulla on vaan perheellisiä ja miehellisiä.Ei sinne yks tinku enää sovi kun ei ole pikkutinkua.
Mä taas en pi***ista välitä mutta ac/dc on <3
Reikä siinä missä muutkin reiät...tai no ohan se tietysti näin naisena aina parempi omistaa se kuin miesten vehkeet.Pillu on paras
Ma alan sulle sinkkukaveriksi, jos kelpaan. Kelpaanko?Mulla on vaan perheellisiä ja miehellisiä.Ei sinne yks tinku enää sovi kun ei ole pikkutinkua.
Jos sais päivän olla mies niin tahtoisin tietää miltä miehenä tuntuu kun tuleeReikä siinä missä muutkin reiät...tai no ohan se tietysti näin naisena aina parempi omistaa se kuin miesten vehkeet.
Niin paljon reikiä, mutta mulla on vaan yks muna =(Reikä siinä missä muutkin reiät...tai no ohan se tietysti näin naisena aina parempi omistaa se kuin miesten vehkeet.
Jos olisin päivän nainen, keikistelisin peilin edessä ja lesboilisin minkä ehtisin. Vilauttelisin palstalla.Jos sais päivän olla mies niin tahtoisin tietää miltä miehenä tuntuu kun tulee
Toistakymmentä, miten niin?Ne sekoittaa sut Lisbettiin
Montako yksäriä olet saanut
Mä taas haluaisin joskus päästä mieheks sen yhen päivän ajaksi, että ymmärtäisin niiden ajatusten juoksua ja saisin ees jonkinlaisen käsityksen miesten ''logiikasta''.Jos sais päivän olla mies niin tahtoisin tietää miltä miehenä tuntuu kun tulee