Höh, toivottavasti helpottaa pääsärky. Halaus.Mun tekee mieli suklaata! En oo 5viikkoon syöny suklaata ja nyt tekis mieli kun pää kipeä.Mutta ei ei ja ei,ei voi.
Selityksen makua.Söin jo,oli namiaEn ollu vielä sänkyyn menos.
No ei tää helpota seuraavaan 3päivään.Mutta kiitos.Höh, toivottavasti helpottaa pääsärky. Halaus.
Ihmeellistä pervoilua taas ilmassa, onneks minä ja Luna ollaan täällä hillitsemässä teitä pervopirkkojaMie imeskelen....
Lurps
Voi hitsi,ikävää.No ei tää helpota seuraavaan 3päivään.Mutta kiitos.
No höh,tikkarin imeskely on kivaa eikä pervooIhmeellistä pervoilua taas ilmassa, onneks minä ja Luna ollaan täällä hillitsemässä teitä pervopirkkoja
Helpottas varmaan pizzan saamista jos avaatTilasin pizzan kotiin, hitto, eikä ole tytärkään kotona, pakko aukasta ovi itse.
Niin niin joo joo dui dui ja pimpeli pompeli vaanNo höh,imeskely on kivaa eikä pervoo
NiihNiin niin joo joo dui dui ja pimpeli pompeli vaan
avaa ihan rauhassa, en mä niitä pizzoja ole kuskaamassa.Tilasin pizzan kotiin, hitto, eikä ole tytärkään kotona, pakko aukasta ovi itse.
Mikäs pakko se on avata,huuda pitsakuskille että jättää oven taa ja livautat rahan oven alta.Tilasin pizzan kotiin, hitto, eikä ole tytärkään kotona, pakko aukasta ovi itse.
Tytär onneksi tulikin juuri ennen pizzakuskia, vältyin oven avaamiselta.Mikäs pakko se on avata,huuda pitsakuskille että jättää oven taa ja livautat rahan oven alta.
Ei tarvinnukaan, tytär tuli juuri ennen pizzalähettiä. Hahhhaaahha..Helpottas varmaan pizzan saamista jos avaat
Ei ole viel keretty kun on siirrelty asiaa puolin ja toisin.Moi!
Miten meni treffit?
No mutt pian ja sitten kerrot miten mäniEi ole viel keretty kun on siirrelty asiaa puolin ja toisin.
No johan nyt,luulis että sitä olis jo ihan into piukkana ja malttamattomana menossa. Tota menoa ei oo juhannushäitä tulossaEi ole viel keretty kun on siirrelty asiaa puolin ja toisin.
Kerron varmasti. Älkää huolehtiko.No mutt pian ja sitten kerrot miten mäni
Jos joskus niin huonosti käy et naimisiin joutuu niin kyl häät on talvella.No johan nyt,luulis että sitä olis jo ihan into piukkana ja malttamattomana menossa. Tota menoa ei oo juhannushäitä tulossa
Niin onkin! Tuleva mieheni Ihan vaan varuiks esikosinJos joskus niin huonosti käy et naimisiin joutuu niin kyl häät on talvella.
Talvihääthän on aivan ihanat, varsinkin jossain lumisessa maisemassa!Jos joskus niin huonosti käy et naimisiin joutuu niin kyl häät on talvella.