H Y V Ä Ä H U O M E N T A... aina kun kirjotan ton, mun mieli on 80 luvun koulussa, jossa noustiin seisomaan pulpetin viereen.. ja lisäys: opettaja.. mutku en tunne sun fantasiaas, niin jätetään tähänErittäin hyvää huomenta vaan kaikille
H Y V Ä Ä H U O M E N T A... aina kun kirjotan ton, mun mieli on 80 luvun koulussa, jossa noustiin seisomaan pulpetin viereen.. ja lisäys: opettaja.. mutku en tunne sun fantasiaas, niin jätetään tähänErittäin hyvää huomenta vaan kaikille
Sie se taidat monologien pidonHarmillista että nuo harmaat ei kykene edes väittelemään millään tasolla, olisi edes viihdykettä mutta ei.. Ei pysty, ei kykene.
Kun ei löydy pienintäkään tietoa edes mistään, kaikki väitteet voi ihan lonkalta ampua alas kun mitään tietoa oikeasti ei tunnu olevan mistään elämänalueesta.
Ei siinä, ei se häiritse minua. Siinähän räkyttävät ja yrittävät valheitansa levittää.
Voi KISSA ... omaani hinkkasin naamalla.. ihania ötököitä kisulit..Huomenta ja voisko päivä alkaa paremmin kuin sillä, kun karvarakkaus herättää( tosin meillä kisu tukkii anustaan nukkuvan naamaan kissamies on pervessi)Huomenta
Kyllä olis vaan vielä nukuttanut vaan kissan mielestä klo 5:45 on aivan riittävän myöhäinen aika herätä...no mikäs siinä, oikeessahan tuo mokoma kehrääjä toki on...mitä sitä suotta nukkumaan.
Onneks ei tapana oo heräillä pahalla tuulella juur koskaan, vaikka muuten päähän kaikki ottaiskin
Toi tykkää puskee naamat yhteen ja sen jälkeen hinkata oikein kunnolla omaa nassuaan kasvoja vasten...sitten yleensä lähtee ja pyllistää häntä väristen takamustaan ja ihavvarmasti oottaa että mä alkaisin haistelemaan sitä innoissani Juu ja en ala, sanottakoon sekin nyt tähän väliin väärinkäsitysten välttämiseksi.Voi KISSA ... omaani hinkkasin naamalla.. ihania ötököitä kisulit..Huomenta ja voisko päivä alkaa paremmin kuin sillä, kun karvarakkaus herättää( tosin meillä kisu tukkii anustaan nukkuvan naamaan kissamies on pervessi)
Toi tykkää puskee naamat yhteen ja sen jälkeen hinkata oikein kunnolla omaa nassuaan kasvoja vasten...sitten yleensä lähtee ja pyllistää häntä väristen takamustaan ja ihavvarmasti oottaa että mä alkaisin haistelemaan sitä innoissani Juu ja en ala, sanottakoon sekin nyt tähän väliin väärinkäsitysten välttämiseksi.
Sua ei kehtais esitellä edes mummovainaalle.Rauha hänen sielulleen.Saanko olla ilkeä? Siis todellakin ilkeä?
Sinä odotat miestä joka hakkaa mahdollisimman vähän.
Tinkuliini odottaa miestä jonka mielestä suihinotto on parasta maailmassa.
Kummankaan maailmassa ei ole tilaa miehelle joka tykkää. Sinusta itsestäsi.
Kukaan nainen maailmassa ei tykkää minusta olemattomien panotaitojeni vuoksi.
Ei myöskään suuren (pienen) mulkkuni vuoksi.
Joten täytyy löytää semmoinen joka tykkää minusta itseni vuoksi.
Juu, suihin on otettu, muijaa en muista hakanneeni, mutta naisia joita kehtaisin esitellä äidilleni ei kasva joka oksalla.
Olenko minä mies jonka kehtaat esitellä isällesi?
Ai vasta 5:45? Aikamoinen Matti Myöhäinen sinun katti. Meillä raavittiin ruokakaapin ovea jo 4:05Huomenta
Kyllä olis vaan vielä nukuttanut vaan kissan mielestä klo 5:45 on aivan riittävän myöhäinen aika herätä...no mikäs siinä, oikeessahan tuo mokoma kehrääjä toki on...mitä sitä suotta nukkumaan.
Onneks ei tapana oo heräillä pahalla tuulella juur koskaan, vaikka muuten päähän kaikki ottaiskin
Mee pois, sua ei täälä kaivata häiriköimässä
Olen siis oikeassa joissakin asioissa?Mee pois, sua ei täälä kaivata häiriköimässä
ahaNäin hämähäkin kengässäni
*huokaa syvään*Oikeesti, asiat joista selviää niin helposti ja halvalla kuin rahalla ovat halpoja, vaikka maksaisivat miljoonan.
On asioita joista rahalla ei selviä.
Voihan nunnan nännit ja paavin pallit, mun hame teki tänään MarilynitEhhe hee
Torstai on hernekeittopäivä, jos olet kiltti niin voit saada pannukakkuakinTerppanens!
Se on kuules huomenna jo torjantai, aattelepa sitä omalle kohdalles!
Pidä mukavaa keskiviikkoa
Jumankeuta!
Niin muuten onkin, hernari on hyvääTorstai on hernekeittopäivä, jos olet kiltti niin voit saada pannukakkuakin