Mäkin kannan noin.Mä kanniskelen suunnilleentuohon malliin, rystyset sivullepäin
Mäkin kannan noin.Mä kanniskelen suunnilleentuohon malliin, rystyset sivullepäin
Joitakin voi ärsyttää Rättiksen avoimen pervotyyli kuvailla kaikista seksiasioistaan yksityiskohtia myöten...itseäni se lähinnä hämmentää tai en aina oikein tiiä miten siihen pitäs vastata ilman, että leimautuis myös pervoks...vaikka se taitaa olla jo myöhästäkin kyllä.Rätti Väsynyt on ketjun miehistä ainoa joka ei vittuile muille a, ei toisille miehillekään tai haasta riitaa. Algomakin kyllä sellainen joka ei vittuile eikä riitaa haasta.
Uskallatko sanoa keitä inhoat ja keistä tykkäät?
Myöskään poika ei vittuile muille ketjun miehille. Hän vaikuttaisi olevan tosi jouheva tyyppi.Rätti Väsynyt on ketjun miehistä ainoa joka ei vittuile muille a, ei toisille miehillekään tai haasta riitaa. Algomakin kyllä sellainen joka ei vittuile eikä riitaa haasta.
Uskallatko sanoa keitä inhoat ja keistä tykkäät?
Emmehän me tiedä puhuuko Rätti Väsynyt totta vai satuileeko elämästään ja seksijutuistaan.Joitakin voi ärsyttää Rättiksen avoimen pervotyyli kuvailla kaikista seksiasioistaan yksityiskohtia myöten...itseäni se lähinnä hämmentää tai en aina oikein tiiä miten siihen pitäs vastata ilman, että leimautuis myös pervoks...vaikka se taitaa olla jo myöhästäkin kyllä.
Ei mulla sinänsä Rättistä vastaan mitään oo ja siitä olen samaa mieltä ettei hän haasta riitaa koskaan.
Ei niin.Myöskään poika ei vittuile muille ketjun miehille. Hän vaikuttaisi olevan tosi jouheva tyyppi.
Sitruunalakritsituutti on kans hyvää. Mulla jotain valkosuklaakeksejä.Lakritsituuttia nuoleskelen
Mä uskon että ne on valtaosin totta, voihan hän pelleilläkin välillä mutta kyllä ihmisen täytyy olla oikeesti pervo puhuakseen niiiin avoimen rohkeesti kaikista yksityiskohdista Kyllä mäkin seksistä tykkään mutta emmä kehtaa ihan mitä vaan kertoa täällä omista haluista ja himoistaEmmehän me tiedä puhuuko Rätti Väsynyt totta vai satuileeko elämästään ja seksijutuistaan.
Meeppä jo iltapesulle"Pikkukaupunkilainen" ei vissiin koskaan vittuillut kenellekään.
Missähän nykyään lienee?
Majuri vittuilee kaikille tasapuolisesti joten sitä ei lasketa. Keep up the good work.
Monta tuntia auringon vielä.Istun terdellä, villasukat jalassa peittokolossa..lyhdyissä kynttilät kupissa teetä. Säkkipimeetä. Ihanaa! Jostain kaukaa kuuluu autojen ääni. Ihanaa olen lande! Miten tää pimeys voikin olla näin lumoavaa!
No minkälainen? Sinähän taisitkin olla yksi niistä kiusaajista ketkä savustivat minut ja muutaman muun täältä ulos ja eräät vielä vaan jatkaa loan heittämistä niskaan. Vai miksi et kirjoittele nikilläsi?Tuo kertoo minkälainen sinä olet...
Se satuilee, se on selvä.Emmehän me tiedä puhuuko Rätti Väsynyt totta vai satuileeko elämästään ja seksijutuistaan.
Miksi et itse kirjoita.No minkälainen? Sinähän taisitkin olla yksi niistä kiusaajista ketkä savustivat minut ja muutaman muun täältä ulos ja eräät vielä vaan jatkaa loan heittämistä niskaan. Vai miksi et kirjoittele nikilläsi?
T:ex-ketjulainen
Sä oot kissamies! Ja se on parhautta ihmisessä kun rakastaa kissan sielua
Mitäs niiden pitäisi tehdä joilla on tekarit?Hyvää yötä, Matille työtä. Mistä tulikin mieleen että pilluhan se on aina mielessä ja varsinkin yleensä.... älkää pahoittako mieliänne, tärkeintä on ettet omista tekohampaita