Softy
Emmä oo ottanut mitään, aattelin että kokeilen jos päiväunet ja/tai kahvi auttais
Ei ne auta.
Emmä oo ottanut mitään, aattelin että kokeilen jos päiväunet ja/tai kahvi auttais
kappas, jaettiin samat aatoksetJoo, sinäkin kuulostat naiselta.
Mun juuret on Suomessa.Joo, sinäkin kuulostat naiselta.
mä en syö mielellään ikinä lääkkeitä ellei oo ihan pakonpakko, kyll ne auttaa jossain vaiheessa
Ei ne auta.
Täällä palstalla ei ole muita miehiä kuin Rättis.kappas, jaettiin samat aatokset
Ei kai suomalaisuus häviä vaikka asuu muualla.Mun juuret on Suomessa.
Ei kai, mutta saa ainakin vaikutteita muista kulttuureista ja puheen aiheista.Ei kai suomalaisuus häviä vaikka asuu muualla.
Eikö lääkkeet auta yhtään Jos ei muu helpota,niin kannattaa kokeilla jotain lääkettä.Veetin miehinen ääni sopii tuohon ihan hyvin
Joo sitä mä tässä ite toivon kanssa, jomottaa nyt oikein kunnolla
mä syön mielelläni lääkkeitä, kyll ne punaset pillerit antaa parhat fibat jossain vaiheessa
Höpöhöpö, ja mikä tekee Rättiksestä paikan ainoan miehen? Se että jyystää jalkalamppua? No mun koirakin osaa sen homman tarvittaessa.Täällä palstalla ei ole muita miehiä kuin Rättis.
Muut jätkät itkee, että saivat santaa silmiinsä hiekkalaatikolla.
Emmä oo ees kattonujt onko meillä buranaa enää...mutt oottelen vielä, kyllä se tästä kohta kuhan kahvia juonEikö lääkkeet auta yhtään Jos ei muu helpota,niin kannattaa kokeilla jotain lääkettä.
Ikävää tuomonen särky.
Toivottavasti menee ohi.Emmä oo ees kattonujt onko meillä buranaa enää...mutt oottelen vielä, kyllä se tästä kohta kuhan kahvia juon
Mulla on sinisiä nappeja.
Mikä sulla nousee kun syöt niitä? Tissi vai?Mulla on sinisiä nappeja.
Mä laitan ne pahaa aavistamattomien miesten drinksuihin.Mikä sulla nousee kun syöt niitä? Tissi vai?
Mä laitan ne pahaa aavistamattomien miesten drinksuihin.
Toi on rikos.Mä laitan ne pahaa aavistamattomien miesten drinksuihin.
No vitsihän se oli...Toi on rikos.
Se sininen pilleri on migreenilääke.Toi on rikos.
jjjjjja nimi alkaa V:llä!!Se sininen pilleri on migreenilääke.
Vitsailu ?Toi on rikos.