En tarkoittanut sua.
Sä taas muokkasit mun viestiä vitsinä.
Luna on ihana, hän saa ronklata ihan mitä vaan, vaikka muaEttehän te.
Se on Lunatic vain, joka ronklaa.
En tarkoittanut sua.
Sä taas muokkasit mun viestiä vitsinä.
Luna on ihana, hän saa ronklata ihan mitä vaan, vaikka muaEttehän te.
Se on Lunatic vain, joka ronklaa.
Ai sä oot pannu siellä takapenkillä, no oot sä sitten kattila siellä etupenkillä?Minä oon pannu dodgen takapenkillä
Saisinko minä kans ronklata sua Mercurin takapenkillä?
Luna on ihana, hän saa ronklata ihan mitä vaan, vaikka mua
Jos oisin Softy, niin tässä olis hyvä tilaisuus suuttua sulleAi sä oot pannu siellä takapenkillä, no oot sä sitten kattila siellä etupenkillä?
Mä en suutu kaikesta. Se riippuu asiasta mistä puhun.Jos oisin Softy, niin tässä olis hyvä tilaisuus suuttua sulle
Ei sohvi mulle suutu tollasestaJos oisin Softy, niin tässä olis hyvä tilaisuus suuttua sulle
Tunnen sinut, Softy.Mä en suutu kaikesta. Se riippuu asiasta mistä puhun.
Ei kai siinä jos tykkääSaattoi olla muutakin spekiaalia, mutta nyt mun täytyy, mennä, heippa
siististi minäki leikkaan, ei ollu repaleita eikä mitään rikkihakattua.Enpä taija kokeilla saa patologi siistin luomen tutkittavaksi,eikä repaleista ja rikkihakattua
Saa sitä höpöjä puhua.Tunnen sinut, Softy.
Älä hermostu mun hömpötyksistä.
Pitäiskö mun mielestäsi lopettaa paskan puhuminen?
Ei suutukaan, koska olette kamujaEi sohvi mulle suutu tollasesta
...mitä nyt älyttömän komea kraaterisiististi minäki leikkaan, ei ollu repaleita eikä mitään rikkihakattua.
ei ainakaan minussa ole....mitä nyt älyttömän komea kraateri
Älä ny. Useimmat harmaat kettuilevat mulle.Ei suutukaan, koska olette kamuja
Minä taasen olen Softylle kuin kulkukoira, ei hän minusta välitä, potkii vain.
Ei kukaan kulkukoiria potki, ne on reppanat kärsineet jo muutenki...hellyyttä, ymmärrystä ja rakkautta ne karvaturrit tarttee...ja loishäädötEi suutukaan, koska olette kamuja
Minä taasen olen Softylle kuin kulkukoira, ei hän minusta välitä, potkii vain.
Osaan mäkinei ainakaan minussa ole.
osaan ommella.
Taisin jo sanoa, että yritän parantaa tapani.Älä ny. Useimmat harmaat kettuilevat mulle.
En aina erota sua siitä joukosta.
Osaan mäkin
Ihan neulalla ja ompelukoneellakin. Molemmilla onnistun...ompelemaan itteenkin
Sano se Softylle.Ei kukaan kulkukoiria potki, ne on reppanat kärsineet jo muutenki...hellyyttä, ymmärrystä ja rakkautta ne karvaturrit tarttee...ja loishäädöt
Kandee olla kätevä käsistään
JuuTaisin jo sanoa, että yritän parantaa tapani.
Mie oon niin kipuherkkä,että iliman puudutusta en leikkaa ihteeni Eikä varmasti tulis siistiä jälkee.Niin ja hyvä on että patologi tutkii,ettei löydy mittään pahiksia sieltä saa mielenrauhansiististi minäki leikkaan, ei ollu repaleita eikä mitään rikkihakattua.
Mä tykkään karvaturreista.Sano se Softylle.
Minä oon kans karvaturri ja haluan rakkautta ja toisen turrin vierelleni juoksemaan.