The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moikkeliskukkuu muru :)
Toivottavasti pakarat ja muut paikat vertyy. :)
Hepskukkuu Kais:)!
Luultavasti eivät verry:D vaan venytyssessioista huolimatta vaan ovat makuiset...


Eiii tästä tuu mitään :D, mulla on ihan överihepulihekotukset menossa :D:oops:...esikoinen tossa puhuu juttujaan ja mä repeilen tässä ja valun kohta lattialle ja toinen vaan tuumaa että "..jaa..että tommonen päivä sulla sitte!!"...:D
 
@Bitch !! Mitä ihanaa nainen tapahtuukaan:love:!!!*hihkuu ja pomppii ja...tarkistaa että tuli oikein kirjotettua:cautious:*


Onnea onnea uuteen kotiin:love:! Hepuloi rauhassa maisemista ja nauti niin että poksuu:)!! Ja kuukkeleita et aattelekaan vaan keskityt olemaan hävyttömän onnellisena yhdessä mister bitchisen kanssa:love:...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Tässä pitäs vissiin tokeentua ja vakavoitua niin että vois vaikka mennä aiheuttamaan sotkua keittiöön mutta myös saamaan sapuskaa valmiiksi :D...lähinnä siis uskaltautua heilumaan veitsen kanssa:barefoot:

Kohta kuitenkin pölähtää eteinen täyteen ipanakolmikkoa kiekumaan nälkäänsä:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Tässä pitäs vissiin tokeentua ja vakavoitua niin että vois vaikka mennä aiheuttamaan sotkua keittiöön mutta myös saamaan sapuskaa valmiiksi :D...lähinnä siis uskaltautua heilumaan veitsen kanssa:barefoot:

Kohta kuitenkin pölähtää eteinen täyteen ipanakolmikkoa kiekumaan nälkäänsä:love:
Mä just nostin paahtopaistin uuniin.

Sen seuraksi, kunhan tullaan saunalta, salaatti, keitettyjä vihreitä papuja ja vähän sienimuhennosta. Viiden minuutin kotimetsäkävely kannatti, oli kehnäsieniä sekä kangastatteja.
 
vierailija
Tässä pitäs vissiin tokeentua ja vakavoitua niin että vois vaikka mennä aiheuttamaan sotkua keittiöön mutta myös saamaan sapuskaa valmiiksi :D...lähinnä siis uskaltautua heilumaan veitsen kanssa:barefoot:

Kohta kuitenkin pölähtää eteinen täyteen ipanakolmikkoa kiekumaan nälkäänsä:love:
Minä kans tekisin sapuskaa mun penikoille, jos olis yhtään, mutta ovat jo mailman tuulissa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä