The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mistä tietää että heavy/black/death/jne metal bändi mennyt piloille? (ps toimii myös normi metallibändeihin (y))
No kun tehdään juttuja jonkun vittu sinfoniaorkesterin tai ooperakuoron kanssa! Niitä jotka ei ole tehnyt (vanhempia suosittuja) niin öö, ei taida olla edes olemassakaan!`?
Sinne vain alttoviulun ääreen kaikki pahuuden sanansaattajat!
Olette luopuneet antikristuksesta ja alistaneet itsenne rahan orjiksi.


Satyricon meni mulla nyt "ei kuuntele" listalle.
Mikä siinä nyt on? Luuleeko ne että sittenkin klassinen musiikki on parempaa? Siksi tekevät tuota?
Hei, ei huolta. Tykkään kuunnella metallia metallina ja oopperaa oopperana.
Mixjutut en kuuntele juu ei kiitos, olkaa ylpeinä jotakin mutta mikä se vittu siinä on kun on rahhaa niin niin pittää se joku oopperakuoro jne hommata siihen?


Hävetkää, oisitte tehneet sitä omaa juttuanne joka toi teidät maailman kartalle.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Epekin unelmaloma?
"4/4 Jään reuna. Kanadan arktiset alueet ovat jään valtakuntaa. Ne ovat jääkarhulle ihanteellisia maita. Toisaalta lyhyt arktinen kesä on intensiivistä aikaa luonnossa, kun yli puolet merijäästä sulaa."
Näkyy arenalla
 
Korpinmusta ja sametinpehmee kyllä kiitos, prinsessa ei oikein. Mutta kohteliaisuus oli tietenkin ja suuri, olen erittäin otettu. :love:

Mistähän toi "otettukin" juontuu, kuulostaa vähän pimeeltä.
Ootpassää prinsessa:cautious:*inttääväittää*...semmonen soturiprinsessa, ylväs ja voimakastahtonen sekä kauniin herkkäkin:love:

..mie luulen ettet kyllä halluu tietää mitä mulle tuli mieleen mistä toi "otettu" sana juontuis:oops:...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä