Harri (Thymallus thymallus) on paras suolakalaTekis mieli suolasiikaa
Siikaa en ole ikinä suolannukkaan ees.
Harri (Thymallus thymallus) on paras suolakalaTekis mieli suolasiikaa
Mutta sinun meisseli on suurempi ja vähemmän ryppyinen kuin majurin.
Välillä ketuttaa seksin puute mutta sellaista se sinkun elämä on.Luulen, kun raportoit muutkin yksityiselämän asiat tänne, mukaan lukien munanpuutostaudin.
En yhtään epäile etteikö Harri maistu suolattuna hyvälle, mutta mun tekee mieli suolasiikaa siltiHarri (Thymallus thymallus) on paras suolakala
Siikaa en ole ikinä suolannukkaan ees.
Kyllähän munkin elämästä vittuillaan ja sanomisista.Välillä ketuttaa seksin puute mutta sellaista se sinkun elämä on.
Kunhan valitan vaan, en muuta. En ole ainoa joka siitä on puhunut. Jotakin olen puhunut täällä elämästäni. En läheskään kaikkea. Miksi aina valitat mun sanomisista? Etkä kenenkään muun.
"Harmaiden".Sanokaas kenen elämästä täällä ei vittuiltas?
Ei pidä paikkaansa."Harmaiden".
Vähemmän kuitenkin eikä ne ole silloin mitään henkilökohtaisia/henkilökohtaisuuksiin meneviä juttuja kun kirjoituksia ei pysty seuraamaan kuka harmaa mitäkin kirjoittaa kuten mustien kohdalla on ja pystyy.Ei pidä paikkaansa.
Kyllä "harmaatkin" saavat osansa.
Eikait siinä jos suu on tuohesta, jokkuhan syö haukiakiEn yhtään epäile etteikö Harri maistu suolattuna hyvälle, mutta mun tekee mieli suolasiikaa silti
Hörpi molempia,ongelma ratkaistu
Jopas nää nyt taas osaa laulaa ja soittaa. <3
*Hörppii kahvia ja miettii edelleen, että pitäiskö se kahvi vaan vaihtaa teehen vaiko eikö...vaiko jooko*