Ehän, ei se pusutteluhimo mulla oo...yritin vaan auttaaKokeile ite
Ehän, ei se pusutteluhimo mulla oo...yritin vaan auttaaKokeile ite
HöhEi oo Yhen pistin jäähylle....kenties kokonaan.
Haluatko että mua sattuuEhän, ei se pusutteluhimo mulla oo...yritin vaan auttaa
Joo. Mua rupes ärsyttää sen käytös.Olkoot nyt ainakin toistaseks jäähyllä.
Sattuuks se pienellä teholla?Haluatko että mua sattuu
Arvasin että sanot noin. En oo kokeillu mutta näkeehän senSattuuks se pienellä teholla?
aaaahhhhhaaaaaa ja mistäs tiiät että se sattuu jollet oo jo kokeillut?
aiArvasin että sanot noin. En oo kokeillu mutta näkeehän sen
Pula on täälläkin. Ei ole edes lemmikkiä jota rutistaa.No jos tinkukin niin minäkin..hirvee halipula, olis niiin ihana olla toisen viekussa ja halittavana
Otin koirankin retkottamaan päälleni ensiavuks, se tuijotteli vähän aikaa silmiin ja röyhtäs naamalle...ei menny sekään ihan putkeen
Sulla on sentään jotain karvasta päälläsNo jos tinkukin niin minäkin..hirvee halipula, olis niiin ihana olla toisen viekussa ja halittavana
Otin koirankin retkottamaan päälleni ensiavuks, se tuijotteli vähän aikaa silmiin ja röyhtäs naamalle...ei menny sekään ihan putkeen
Ei niin.Pari yötä rutistanu tyynyy ja nähny uniaPula on täälläkin. Ei ole edes lemmikkiä jota rutistaa.
Tai peittoa.Ei niin.Pari yötä rutistanu tyynyy ja nähny unia
Niin mutku sen hellyys on sitä, että ensiks pesee oman takapuolensa, sitten haistelee onnellisena kissan takapuolta ja vasta sen jälkeen on valmis suukottelemaan minut...miksei ikinä toisinpäin?Sulla on sentään jotain karvasta päälläs
Säkö haluat nuolla oman takapuolesNiin mutku sen hellyys on sitä, että ensiks pesee oman takapuolensa, sitten haistelee onnellisena kissan takapuolta ja vasta sen jälkeen on valmis suukottelemaan minut...miksei ikinä toisinpäin?
No se ois jo taitolajiSäkö haluat nuolla oman takapuoles
No huhhuh..Niin mutku mun hellyys on sitä, että ensiks pesee oman takapuolensa, sitten haistelee onnellisena kissan takapuolta ...miksei ikinä toisinpäin?
Hyvänen aika, piti äkkiä tarkistaa että mitä mä oikein kirjotin jos siitä sai ihan noin pahasti väärän käsityksenNo huhhuh..
Vaikialta sun hellyys vaikuttaa..
Tes-taa tes-taa tes-taa *taputtaa käsiä yhteen samalla*No se ois jo taitolaji
Testaa kuule ihan ite vaan ensiksTes-taa tes-taa tes-taa *taputtaa käsiä yhteen samalla*
Ei taivu niin paljoo kun on tällänen kankee akkaTestaa kuule ihan ite vaan ensiks