TULOSSA. 6:00 ON MINUN LENKKIAIKA.
TULOSSA. 6:00 ON MINUN LENKKIAIKA.
Jospa ne teknisetkin ongelmat helpottaa ja paraneeOllut vähän kiireitä, nyt ne ovat näköjään vaihtuneet teknisiin ongelmiin
Jospa ne teknisetkin ongelmat helpottaa ja paranee
Kiireeet = suonikkaan kostajan kiillotustyöt..Eiköhän ne, toivottavasti ne ei vaihdu kiireisiin
Oot väärässä, kesä jatkuuSyyskuu, huh. Virallisesti syksy.
Ai ei vai . Puut on kellastuneet, metsät täynnä sieniä ja lahoavaa kasviainesta, maaperä ja ilma on syksyisen kostea... Kiva, että saadaan lämpöä ja aurinkoa. Sellainen syyssää on aivan perfecto. Metsäretki viikonlopuksi suunnitteilla.Oot väärässä, kesä jatkuu
Edessä aurinkoinen viikonloppu: "Ei ole mitään viitteitä syksyn saapumisesta"
Kiireeet = suonikkaan kostajan kiillotustyöt..
Hei vaan heiHuomenta ja terve! Viimeksi kävin täällä ja nää remppahommat oli kesken tällä sivulla... nyt olo kuin neitsyellä.. mitä pitäis tehdä ja mikä homma tää on. Kuppi kahvia. Tuskin on meno muuttunut Hei ja hymyä...
Työt alkoi 7.00...NO NIIN LAISKAT PASKAT, YLÖS ULOS JA LENKILLE!!
Syö saippuaa jotta puhdistuu tuo räävitön suusi.Työt alkoi 7.00...
Ime munaa.
Miks sä oot yllättynyt, eiks se ole normaalia miehille aina aamuisin? Vai tapahtuuko tuo niin harvoin että siks yllätyit?Mulla oli erektio herätessä
Hän yllättyi koska "se" on toiminut hänellä viimeksi 80-luvulla.Miks sä oot yllättynyt, eiks se ole normaalia miehille aina aamuisin? Vai tapahtuuko tuo niin harvoin että siks yllätyit?
HuomentaHuomentarallaa
Mie heräsin kaheksan maita,ekan kerran puoli viisi.
Kahvia & smoothieta.
No mutta sehän on hyväMulla oli erektio herätessä
No höh, halaus. Ikäviä nuo huonosti nukutut yötHuomenta
Mä heräsin kuuden aikoihin erittäin huonosti nukutun yön jälkeen...
Mulla oli erektio herätessä
Mutta sinun meisseli on suurempi ja vähemmän ryppyinen kuin majurin.Sama vika