olen aina ja kaikkialla.![]()
No Hui... on tainnut vaan olla ikävä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
olen aina ja kaikkialla.![]()
tottakai.No Hui... on tainnut vaan olla ikävä
Olen evlutti mutta pyörin myös vapaissa suunnissa. Eli edelleen sekalainen tapaus seurakuntayhteydeltäni.Tuli tässä echo mieleen, et kuuluitkos sä johonkin srk? Siis olitko ev lut vai käytkö näiden vapaiden suuntien piirissä?
Noo Jeesus keskittyi muihin ihmisiin tuossakin tilanteessa.
Olen evlutti mutta pyörin myös vapaissa suunnissa. Eli edelleen sekalainen tapaus seurakuntayhteydeltäni.![]()
oletko aikuisena pyytäny joulupukilta jotain? lopputulos on takuulla sama. tyhjän saa pyytämättäkin.Oletko joskus kokeillut?
No eihän Jeesus mikään joulupukki oleoletko aikuisena pyytäny joulupukilta jotain? lopputulos on takuulla sama. tyhjän saa pyytämättäkin.
olet oikeassa, ihan eri satuolento.No eihän Jeesus mikään joulupukki ole![]()
olet oikeassa, ihan eri satuolento.
En puutu siihen, mutta kysyn, mitä sulle sanoo Jeesuksen mummo? Häntä kun ei olisi olemassa ilman häntäArvasin
tollaseen saa kyllä lääkkeet jos ei muuten helpota.No höpö höpö , kyllä se mulle on vastannut aika moneenkin juttuun
Kestämättömin argumentti ikänä.muslimeilla sama jumala kuin kristityillä. ne kutsuvat allahiksi ja kristityt kutsuvat maan mukaan omilla nimillä, tuo allahkin takottaa godia/jumalaa.
jokainen turha![]()
Symbols of the three largest Abrahamic religions: the Jewish Star of David, the Christian cross, and the Islamic star and crescent
Jumala = Gott = Allah = God = Gud = Dios = Zeu = Deus = Mungu = Bog = Xudo = Ilaah = Jumal = Bondye = Chineke = Andriamanitra =Kestämättömin argumentti ikänä.
Sen mukaan joku viidakon heimon 5-päinen ukubuku-jumala on samanlainen jumala kuin kristinuskossa, koska se heimo kutsuu sitä hemmoa "jumalaksi"?
Oletko sinä samaan aikaan Matti, Pekka, Pirjo ja Kerttu?Jumala = Gott = Allah = God = Gud = Dios = Zeu = Deus = Mungu = Bog = Xudo = Ilaah = Jumal = Bondye = Chineke = Andriamanitra =
rakkaalla lapsella on monta nimeä