Itsellä taas sellainen fiilis ettei mikään maistu. Ennen plussaa olisin voinut muutaman päivän elää pelkällä maksamakkarallaOnko teillä jo jotain himoja?
Mä oon ihan rakastunut nyt suklaarusinoihin. Voisin syödä niitä vaikka kuinka paljon
Itsellä taas sellainen fiilis ettei mikään maistu. Ennen plussaa olisin voinut muutaman päivän elää pelkällä maksamakkarallaOnko teillä jo jotain himoja?
Mä oon ihan rakastunut nyt suklaarusinoihin. Voisin syödä niitä vaikka kuinka paljon
Mä taas voisin syödä ihan koko ajanItsellä taas sellainen fiilis ettei mikään maistu. Ennen plussaa olisin voinut muutaman päivän elää pelkällä maksamakkaralla
Meen siis yksityiselle varhaisultraan neuvolasta kehoitti menemään, että saadaan selville oikeat viikot!Mamedi: Hurjaan nopeasti sulla ultra tulee. Mä ajattelin et jos huomenna uskaltaisi neuvolaan soitella ja ekaa aikaa varata. Mulla kans oli muuten sama juttu viimeisten menkkojen kanssa. Hyvin niukat oli normaaleihin verrattuna.
Mietin myös pitäisikö mennä yksityiselle ku ei tosiaankaan ole kierto mitenkään ollut tasainen.Meen siis yksityiselle varhaisultraan neuvolasta kehoitti menemään, että saadaan selville oikeat viikot!
Saitko mun viestin?Tervetuloa uusille ja onnea
Jos fb ryhmään haluaa niin myös mulle voi laittaa viestiä sen tiimoilta.
Ei oo tullut... Mä koitan laittaa sulleSaitko mun viestin?
Käytän vain puhelimella niin on aika vaikeeta. Pystyiskö joku muu muokkaamaan sitä tai tekemään listaa johonkin?
Mullaki jatkuvaa mahan nippailua ja varsinki iltaisin maha ihan järkyttävän turvonnut hankala iltaisin peitellä tota pinkeää palloa..Mäkin varasin varhaisultran hetkeen joka laskujeni mukaan olisi 7+3. Toivottavasti sieltä löytyisi alkio oikeasta paikasta ja sydän... Viime viikolla oli vähän alavatsatuntemuksia ja turvonnutta oloa kuten siihen kierron aikaan muutenkin olisi. Oon palellut ihan holtittomasti. Ihan nauratti kun itellä villapaitaa ja takkia iltalenkillä ja vastaan kävelee joku teepaidassa muita oireita ei sitten olekaan ollut. Aamulla tein taas testin varmistaakseni että tyyppi on kyydissä. Halppistestiin tuli nyt ihan kontrolliviivan vahvuinen viiva onko se niin että tuhkamuna ja kohdunulkoinen ei nosta hormonitasoa normaalisti? Mua niin huolettaa että tyyppi on jossain johtimessa.
Oletteko jo ottaneet yhteyttä neuvolaan?
Ompas sulla se nopeesti. Missä päin asut? Esikoisen aikana huomasin et on aika paljon paikkakunnasta riippuvainen milloin eka neuvola on ja miten ne siitä jatkuu.Mulla on neuvola keskiviikkona jo!
Vähän jännittää vaikka tiedän et toi eka käynti on tylsä kun ei mitään konkreettista kuitenkaan tapahdu siellä, ei saa sykettä kuuluviin eikä näe ultralla.
Hyvinkäällä.Ompas sulla se nopeesti. Missä päin asut? Esikoisen aikana huomasin et on aika paljon paikkakunnasta riippuvainen milloin eka neuvola on ja miten ne siitä jatkuu.