No meillä ei onneks ole mitään kelloa soimassa että jos menee 5min yli mutta työpaikalta ei poistuta.Softy mua tuosta jo valisti kun en moista tiennynnä...tosi lyhyt tauko teillä...
Koeta nyt edes jotain keksiä itelles pupeltamista että jaksat
HyväNo meillä ei onneks ole mitään kelloa soimassa että jos menee 5min yli mutta työpaikalta ei poistuta.
Porkkanoita sitten vaan
No, eikai paria porkkanaa kovin kauaa syöHyvä
Ja sitten rouskuttelet ja puputat ihan kaikessa rauhassa
Kyllä voi muuten syyvä!No, eikai paria porkkanaa kovin kauaa syö
Nii-in, ne on heilutelleet jotain muutakin kuin vaan kisun porkkanoita siellä Ruotsin hovissaNo nyt niille tulee kolmas lapsi Ja noista saa aina sen kuvan että eivät rakasta toisiaan ja odottaa vaan millon ilmottavat eroavansa.
http://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005342636.html
No siis...mitä ihmettäkummaa nyt kun...hö, eihän ne nyt kertakaikkisesti edes_voi_ heiluttaa mun porkkanoita....kun ne on m u nNii-in, ne on heilutelleet jotain muutakin kuin vaan kisun porkkanoita siellä Ruotsin hovissa
Niihän mä just sanoin että siellä on heilunut nyt joku aivan muu kuin sun porkkanatNo siis...mitä ihmettäkummaa nyt kun...hö, eihän ne nyt kertakaikkisesti edes_voi_ heiluttaa mun porkkanoita....kun ne on m u n
Niih
..jottai ihan muuta kummaa kyllä heilutelleet...
Kuninkaalliset porkkanat?Niihän mä just sanoin että siellä on heilunut nyt joku aivan muu kuin sun porkkanat
Täh....Niihän mä just sanoin että siellä on heilunut nyt joku aivan muu kuin sun porkkanat
HK:N blöössä on perunakuitua. Ei siinä lihaa ole kuin ehkä se kamara ja jotain utaretta? Muut tietää paremmin. Haukkaat palan ja aina syljet pois. Ei se tosiaan makkaran korvikettakaan ole, vaan makumuistoja ajalta, kun liha oli kallista. Nythän oikeaa alelihaa saa hyvin halvallaEn mä makkaraa. Pitää olla kevyttä. Syön porkkanoita sitte.
Noku sää selitit aiemmin että porkkanoita voi hyvinnii heilutella muutenkin kuin vaan syömisen takia...mää mittää tiiä taas....kaanTäh....
...mää ala nyt mittään...sotketaan vähäsetkin hajatelmat ihan syherölleen taasen...
Öööh...niinku mitä mä oon sanonu??!!Noku sää selitit aiemmin että porkkanoita voi hyvinnii heilutella muutenkin kuin vaan syömisen takia...mää mittää tiiä taas....kaan