Mulla ei ole sukkia. On paita ja housut. Ei palella.Röyh...salaattia ja muutama nugetti, eivätkä olleet ees hyviä.
Mutt onneks kahvi on hyvää
Paleltaa
Mulla ei oo pikkareita, sellanen mekko on mutta eihän pikkareiden puuttuminen voi koko kroppaa paleltaa ja alakerran muuri on lämmitetty tänään jo kerran.Mulla ei ole sukkia. On paita ja housut. Ei palella.
home sweet home *tsih* ja makaronilaatikko uunissa.
miksei.Mulla ei oo pikkareita, sellanen mekko on mutta eihän pikkareiden puuttuminen voi koko kroppaa paleltaa ja alakerran muuri on lämmitetty tänään jo kerran.
Ai pelkkä mekko päällä.Mulla ei oo pikkareita, sellanen mekko on mutta eihän pikkareiden puuttuminen voi koko kroppaa paleltaa ja alakerran muuri on lämmitetty tänään jo kerran.
Noku kävin pesulla tossa ja aattelin antaa tuulettua vapaasti ja kuivua silleen kunnollamiksei.
JooAi pelkkä mekko päällä.
Niin juu ei pitäs palella.
Sanotaanko pimpslooraa nykyisin muuriksi?Mulla ei oo pikkareita, sellanen mekko on mutta eihän pikkareiden puuttuminen voi koko kroppaa paleltaa ja alakerran muuri on lämmitetty tänään jo kerran.
P*llu vaan mielessä. Ellu asuu omakotitalossa.Sanotaanko pimpslooraa nykyisin muuriksi?
Kyllä oletkin tosikko.P*llu vaan mielessä. Ellu asuu omakotitalossa.
En ole. Pelkästä tekstistä ei aina arvaa onko vitsi vai ei.Kyllä oletkin tosikko.
Jäkä jäkä, nyt on kaikki maholliset vaatteet päällä joten keskity olennaiseenVaikea on muuta olla mielessä kuin p***u kun Ellu koko ajan on joko pylly pystyssä ja paljaana tai muuten vaan paljaana.
Ai koko ajan?Vaikea on muuta olla mielessä kuin p***u kun Ellu koko ajan on joko pylly pystyssä ja paljaana tai muuten vaan paljaana.
Keskity itseJäkä jäkä, nyt on kaikki maholliset vaatteet päällä joten keskity olennaiseen
ja muuri ei oo meilläpäin sama kuin p**lu.
alkaaks sunkin tekee mieli munaa?Keskity itse
Munanpuutteessasi puhut koko ajan vihjailevasti pervouksia, saatkin mahdutettua niitä lähes jokaiseen viestiisi
Lukutaitosi on tosi heikkoalkaaks sunkin tekee mieli munaa?