Softy
Mullapa on pikku murunen viekussa.
Teini
Mullapa on pikku murunen viekussa.
Mulla on elukat ottaneet nyt tavaks herättää joka hiivatin aamu klo samaan aikaan, könyävät sängyssä ja kilpailevat siitä kumpi saa tulla päälle ja/tai kumpi saa ylipäätään olla siinä sängyllä...yleensä kissa vie voiton, mutta eilen ja tänään koira piti päänsä jollain ihme keinolla ja makas tyytyväisenä mun päällä oikein voittajan elkein.Mullapa on pikku murunen viekussa.
Teini
Miksi sun? teinillä ei ole omaa huonetta tai edes omaa sänkyä?Mullapa on pikku murunen viekussa.
Teini
Miksi oletat että ei ole omaa sänkyä ja huonetta?Miksi sun? teinillä ei ole omaa huonetta tai edes omaa sänkyä?
MIiksi se sitten nukkuu sun vieressä jos ei ole omaa sänkyä?Miksi oletat että ei ole omaa sänkyä ja huonetta?
No voi hellanlettas sentään. Poika tykkää nukkua äitinsä vieressä. Tänään poika lähtee taas. Ei asu mun kanssa. Ihme kyselyä. Ei Ellukaan alkanut kysymään että miksi ja mitä.MIiksi se sitten nukkuu sun vieressä jos ei ole omaa sänkyä?
Oli pakko nousta kun kahvin himo iski.Huomenta. Kolme tuntia jo hereillä oltu.
Ei vaan millään jaksaisi nousta kahvin keittoon.
Syksy on parasta aikaa.Huomaa että on syksyä ilmassa, hirveen kylmä koko ajan sisälläkin vaikka lämmittäis
Ihan pyllystä sanon minä, ei ees kunnon kesää ollunna ja nyt sitten hirveen sateinen ja viilee syksy alkanu
Tulis talvella ees lunta
Niin niin ja tui tui, himoja on niin monta...muakin himottaa, esim. kahvi tällä hetkelläOli pakko nousta kun himo iski.
Mitä Ellu tähän kuuluu. Tunnen monia teinejä ja yksikään heistä ei enää nuku äidin kainalossa.No voi hellanlettas sentään. Poika tykkää nukkua äitinsä vieressä. Tänään poika lähtee taas. Ei asu mun kanssa. Ihme kyselyä. Ei Ellukaan alkanut kysymään että miksi ja mitä.
Yks yrittää provota vaan eipäs onnistu *pyllistää ja alkaa sheikkaamaan sohvin ympärillä*Syksy on parasta aikaa.
Nyt oli aika ḱiva kesä viileyden takia.
Sohvi?Yks yrittää provota vaan eipäs onnistu *pyllistää ja alkaa sheikkaamaan sohvin ympärillä*
Yks toinen himo jyllää vähän väliä. Siihen ei ole helpotusta.Niin niin ja tui tui, himoja on niin monta...muakin himottaa, esim. kahvi tällä hetkellä
Mä tunnen kanssa teinejä jotka nukkuu välillä äitinsä ja/tai isänsä vierellä. Mitä sitten? Miks kaikesta pitää tehdä jotenkin outoa ja epänormaalia tai epäterveellistä tai perverssiä?Mitä Ellu tähän kuuluu. Tunnen monia teinejä ja yksikään heistä ei enää nuku äidin kainalossa.
AhaMitä Ellu tähän kuuluu. Tunnen monia teinejä ja yksikään heistä ei enää nuku äidin kainalossa.
paavo alkaa ihan just.Vitun ostoskanavat, ennustukset yms. Tulevat just parhaaseen aikaan.
Hyvä kun sanoit.paavo alkaa ihan just.