*haukkoo henkeä*En avaa linkkejä. Mitä nyt lääkärin seinällä on? En kiinnittänyt huomiota sisustukseen.
En avaa linkkejä. Mitä nyt lääkärin seinällä on? En kiinnittänyt huomiota sisustukseen.
Lempeitä unia*pus*Aika lopetella, öitä.
Ne nikamien väliset kohteet, mihin kukin nikama vaikuttaa.En avaa linkkejä. Mitä nyt lääkärin seinällä on? En kiinnittänyt huomiota sisustukseen.
Enpä huomannut aiemmin. Kertoo kyllä sinusta nyt paljonEli syöt paskaa koska se on ainoa luomu mitä ei ole pilattu sokerilla ja askorbiinihapolla?
Jooh mene.Meniskö vaan nukkuu kun mitään ei missään.
Tänään just kattelin ääsmarketissa kynttilöitä ja lyhtyjä mutta en vielä ostanu...mutt jos aika pianTirpanarimpressa unilla
Ja pojat...hiljaisina
Silloin kun ipanapaset oli paaaljon pienempiä ja uhmaikäisinä niin...no, ei voi puhua samassa lauseessa
On muuten ulkona pimeetä!!
Tässähän vois kohta viritellä kynttilöitä lyhtyihin
Mulla on reservissä kynttilöitä aika kivasti mutta lyhtyihin pitää hommata niitä pitkäkestosia öljykynttilöitä.Tänään just kattelin ääsmarketissa kynttilöitä ja lyhtyjä mutta en vielä ostanu...mutt jos aika pian
Älä muuta sano...Mulla on reservissä kynttilöitä aika kivasti mutta lyhtyihin pitää hommata niitä pitkäkestosia öljykynttilöitä.
Ollapa nyt jossain järvenrannalla nuotion lämmössä fiilistelemässä hyvässä seurassa, hyvästelemässä kesää ja lähettämässä järven aalloille kelluvia ihania kynttilöitä....
..ehän mä sanonukaanÄlä muuta sano...
Joku patterikynttiläMulla on reservissä kynttilöitä aika kivasti mutta lyhtyihin pitää hommata niitä pitkäkestosia öljykynttilöitä.
Ollapa nyt jossain järvenrannalla nuotion lämmössä fiilistelemässä hyvässä seurassa, hyvästelemässä kesää ja lähettämässä järven aalloille kelluvia ihania kynttilöitä....
Sanoithan sää...paljonkin sanoit muuta..ehän mä sanonukaan
Noi led- kynttilät on muuten tositosi päheitä piparkakkutalon sisällä!Joku patterikynttilä
Paristokäyttöinen LED-kynttilä | Clas Ohlson
Ai niinjoo*nolopoloilee*...lipsahti tohon muutakinSanoithan sää...paljonkin sanoit muuta